StoryEditor

Reklama na fitness klub ukazuje dojčiacu ženu či neviazaný sex

06.01.2016, 09:39
Na túto reklamu máte potrebu sa pozrieť dvakrát. Za zdanlivo povrchnými vizuálmi je art directorsky prepracovaná myšlienka.

Prinášame ďalšiu ukážku, ktorá má v sebe všetko, na čo sme od Wieden + Kennedy zvyknutí. Agentúra obehla americké médiá tentokrát s vizuálmi, ktoré na prvý pohľad donútia pozrieť sa dvakrát.

Vizuály sú pre fitness klub s názvom Equinox. Kreatívci z agentúry ich najnovšiu kampaň postavili na myšlienke, že by sme si nemali plniť svoje záväzky (commitment) len, čo sa týka športu, ale vôbec celkového života. Na myšlienke zatiaľ nie je nič prevratné, až na to, že záväzky sú v tomto prípade napríklad aj vzťahy s viacerými partnermi naraz či záväzok voči neviazanému sexu alebo záväzok ísť za peniazmi. Kampaň oslavuje nie príliš veľké cnosti v živote, ale práve to z nej robí kampaň, pri ktorej máte potrebu sa zastaviť.

Na outdoorových vizuáloch vidieť ženu, ktorá na verejnosti v reštaurácii dojčí dve malé deti naraz s obnaženými prsiami. Jej výraz pritom napovedá, že je presvedčená o tom, že svoje životné záväzky treba plniť, nech je kdekoľvek. Ďalší vizuál hovorí o tom, ako sa žena v istej komunite dokázala pred všetkými postaviť za svoje práva a záväzky. Ďalší zobrazuje muža, ktorý doslova miluje peniaze, má ich všade okolo seba a a rozhodne sa ich nevzdá. Za zamyslenie tiež stojí ukážka mladej ženy, ktorá žije v skromnom mestskom byte sporo odetá s vyše tuctom bezsrstých mačiek.

Na vytvorenie vizuálov si zavolali módneho fotografa Stevena Kliena. Viac informácií nájdete na adweek.com.

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:50