HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Reklamu počas Super Bowl museli zmeniť. Urážala ľudí

Išlo o start up, ktorý nezačal príliš šťastne. V reklame triedil ľudí na dobrých a nie dobrých.
Zdroj: 
Erika Brindzová
A A A

Start up, ktorý sa zaoberá pôžičkami, išiel na Super Bowl celkom odvážne. Pripravil reklamu, v ktorej triedi ľudí na ulici na dobrých (great) a nie príliš dobrých (not great). A to podľa toho, či majú od nich pôžičku, alebo nie. Startupové firma sa volá SoFi a na super Bowl sa objavila prvýkrát. Avšak s nie príliš šťastným koncom. Keďže mnohé reklamy je možné si pozrieť na internete ešte pred vypuknutím zápasu, objavilo sa niekoľko negatívnych reakcií, v ktorých ľudia hovorili, že sa cítia urazení. 

Spot je zakončený taglinom: "Zistite na sofi.com, či ste dobrý. Pravdepodobne nie ste." Druhú vetu neskôr z reklamy odstránili.