To je názov konferencie, ktorú Rada pre reklamu organizuje.
Rada pre reklamu pripravuje konferenciu, na ktorej sa bude hovoriť najmä o tom, ako by mala komunikácia na internete vyzerať a na čo sú spotrebitelia najviac citliví.
Ak sa konferencie zúčastníte, zistíte, akých prešľapov sa dopúšťajú inzerenti a agentúri pri online komunikácii a že nie všetko, čo je kreatívne, je zároveň i etické. Už druhý rok totiž najviac stúpa počet šťažností na internetovú reklamu.
Program konferencie:
09:30 – 10:00
Registrácia účastníkov
10:00 – 10:15
Úvod konferencie
Zuzana Mistríková – prezidentka RPR
10:15 – 10:35
Etika na webe z pohľadu ustanovení Kódexu
Vysvetlenie princípov, celkového kontextu a spôsobu uplatňovania ustanovení Kódexu na online prostredie
Radoslav Kutaš – spoluautor Etického kódexu RPR
10:35 – 11:20
Predstavenie najzaujímavejších prípadov v rámci RPR SR
Prezentácia príkladov posudzovaných reklám a rozhodovania Arbitrážnej komisie v kontexte komunikácie na webe
Jarmila Grujbárová - predsedníčka Arbitrážnej komisie
11:20 – 11:50
Netiketa – etiketa na internete
Návod na používanie slušného správania sa na webe
Ria Achberger – výkonná riaditeľka KRASu
11:50 – 12:10 Coffee Break
12:10 – 13:10
Online marketing a vybrané právne aspekty
- nové pravidlá ochrany spotrebiteľa pri elektronickom obchode
- e-mail marketing
- ochrana osobných údajov
- preberanie obsahov
Slavomíra Salajová – podpredsedníčka Arbitrážnej komisie
13:10 – 13:40
10 praktických tipov ako robiť a nerobiť digitálnu komunikáciu
Praktické rady, pre agentúry a ich klientov z oblasti etiky a legislatívy, užitočné pri tvorbe digitálnych projektov a kampaní.
Pavol Kubán - prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr
13:40 – 14:00 Diskusia
Prihlásiť sa môžete tu.
Zdroj: eb.