HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Slovenská sporiteľňa s novou kampaňou

V hlavnej úlohe je český turista.
A A A

V týchto dňoch prichádza Slovenská sporiteľňa s novou kampaňou na konsolidačný úver. Cieľom kampane je poukázať na možnosť spojiť svoje pôžičky z iných bank do jednej v Slovenskej sporiteľni s nižšou splátkou. Slovenská sporiteľňa zároveň dáva prísľub, že ak sa jej nepodarí znížiť splátku, okamžite na ruku vyplatí 30 Eur.

“Pokračujeme v sérii rodinnej komédie tentoraz s využitím archetypálneho českého turistu, ktorý má potrebu si neustále niečo požičiavať,” hovorí Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ agentúry CREO/YOUNG & RUBICAM, ktorá stojí za komunikáciou banky.

Kampaň má viac TV exekúcií v réžii českého režiséra Jakuba Koháka. Slovenská sporiteľňa uvádza kampaň aj v ďalších médiách, ako sú radio, online, špeciálny kinoformát, outdoor, print a ďalšie.

Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art director: Juraj Sapara

Copywriter: Vanda Feriancová, Matúš Švirloch

Account manager: Elena Hrdá

Produkcia: Hitchhiker

Réžia TV spotu: Jakub Kohák

Kamera: Jakub Dvorský

Fotograf: Lambro