StoryEditor

Slovenská sporiteľňa s novou kampaňou

20.08.2014, 09:00
Hlavnú úlohu zohráva domček a deti.

Hrdinami nového reklamného príbehu Slovenskej sporiteľne sú deti zo známej rodinky vychutnávajúce si súkromie vlastného bývania vo svojom domčeku na strome.

Nová kampaň Slovenskej sporiteľne predstavuje úver, vďaka ktorému má byť bývanie dostupnejšie. Okrem sadzieb sľubuje aj znalca a vklad do katastra.

TV spot, printy či OOH médiá dopĺňa v kampani aj darček na pobočkách banky vo forme skladačiek pokladničky v tvare domčeka.

 

Vizitka kampane:

Agentúra: Creo Young/Rubicam

Klient: Slovenská sporiteľňa

Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber

Art director: Juraj Sapara, Martin Stripaj

Copywriter: Vanda Feriancová

Account manager: Elena Hrdá

Produkcia: Hitchhiker

Réžia TV spotu: Jakub Kohák

Kamera: Jakub Dvorský

Fotograf: Lambro

https://www.youtube.com/watch?v=t1JWPDbjLgA&feature=youtu.be

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 15:36