Hrdinami nového reklamného príbehu Slovenskej sporiteľne sú deti zo známej rodinky vychutnávajúce si súkromie vlastného bývania vo svojom domčeku na strome.
Nová kampaň Slovenskej sporiteľne predstavuje úver, vďaka ktorému má byť bývanie dostupnejšie. Okrem sadzieb sľubuje aj znalca a vklad do katastra.
TV spot, printy či OOH médiá dopĺňa v kampani aj darček na pobočkách banky vo forme skladačiek pokladničky v tvare domčeka.
Vizitka kampane:
Agentúra: Creo Young/Rubicam
Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Art director: Juraj Sapara, Martin Stripaj
Copywriter: Vanda Feriancová
Account manager: Elena Hrdá
Produkcia: Hitchhiker
Réžia TV spotu: Jakub Kohák
Kamera: Jakub Dvorský
Fotograf: Lambro
https://www.youtube.com/watch?v=t1JWPDbjLgA&feature=youtu.be
Zdroj: eb.