Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) štartuje v týchto dňoch reklamnú kampaň, ktorá propaguje zimnú dovolenku na Slovensku.
Pri kampani budú využité rádiospoty, kinoreklama, bigboardy, online kampane na YouTube a Google. Kampaň bude realizovaná okrem Slovenska hlavne v okolitých krajinách – Poľsku, Českej republike, Rakúsku, Maďarsku ale aj v Spojenom kráľovstve. Kampaň potrvá od začiatku novembra do konca decembra.
"Vzhľadom na rozširujúce sa priame letecké spojenie s Londýnom (Poprad, Košice) sme aj v Spojenom kráľovstve vsadili na online kampane na Google a YouTube, ktoré sme posilnili aj imidžovými stranami v palubnom magazíne leteckej spoločnosti, ktorá prevádzkuje tieto lety. Na rakúskom trhu okrem online kampane inzerujeme aj v 3 vlakových sprievodcoch na rakúskych tratiach, názvom spomínaného portálu je pomenovaný medzinárodný vlak Mníchov - Viedeň – Budapešť a využívame aj video-plagáty pozdĺž trate,“ komentovala začiatok zimnej reklamnej kampane Marta Kučerová, generálna riaditeľka SACR.
Rozhlasové spoty v českých aj slovenských rádiách propagujú slovenské lyžiarske strediská, kvalitné zjazdovky a ďalšie služby, ako aj relax v akvaparkoch. Avizujú aj konanie svetovej zimnej univerziády na Štrbskom Plese a Osrblí.
Kinoreklama je nasadená v období mesiacov november – december. V Poľsku sa bude zimný spot premietať v 7 mestách, v Česku a Maďarsku v 3 mestách – v každej krajine vrátane siete kín v hlavnom meste. Na Slovensku bude spot premietaný v bratislavských kinách.
„V tomto roku sme vo viacerých spomínaných krajinách využili synergický efekt media mixu. Popri online kampaniach na Google a YouTube, kde sme vlani na všetkých nasadených trhoch zaznamenali veľmi vysokú sledovanosť a následne aj návštevnosť portálu slovakia.travel, nasadzujeme vo krajinách V4 aj kinoreklamu. V Českej republike tieto aktivity podporujeme ešte reklamnými spotmi v rádiách – Frekvence 1 a Evropa 2, ako aj bigboardami umiestnenými na hlavných ťahoch Prahy a okolia. Na Slovensku podporujeme spomínané formy kampaňou v rádiách Jemné a FUN a printovou kampaňou v 15 médiách,“ dodáva Kučerová.
http://youtu.be/7_ygGJJ8mT8
Zdroj: red