Najväčší počet prihlášok má Jandl, najširšie zastúpená kategória je Print.
Svetový reklamný festival Cannes Lions sa tento rok pýši rekordným počtom prihlášok – 34 301, čo predstavuje 19 % nárast oproti minulému roku. Cena prihlášky sa pohybuje približne od 400 eur do 1200 eur. O levov budú bojovať agentúry z 87 krajín, čo je o tri krajiny menej ako v roku 2011.
Agentúry majú šancu si domov odniesť body z dvoch nových kategórii - "Mobile" a "Branded Content & Entertainment Lions". Spolu teda mohli prihlásiť svoje práce do 15 súťažných kategórii. O ich osude bude rozhodovať 287 členná medzinárodná porota.
O víťazných prácach sa dozvieme už o dva týždne. V Cannes sa vidíme aj s novými slovenskými levíčatami – Luciou Kubinskou, Mirkou Kasanickou & Martinom Palšovičom a Marekom Barančíkom.
Pozrite si počet prihlášok za agentúru (spolu 55):
Jandl 34
Istropolitana Ogilvy 9
Wiktor Leo Burnett 5
MADE BY VACULIK 2
OMD 2
ZARAGUZA digital 1
TRIAD Advertising 1
PHD 1
Zdroj: red.