StoryEditor

Slovensko poslalo do Cannes 55 prihlášok

07.06.2012, 20:24

Najväčší počet prihlášok má Jandl, najširšie zastúpená kategória je Print.

Svetový reklamný festival Cannes Lions sa tento rok pýši rekordným počtom prihlášok – 34 301, čo predstavuje 19 % nárast oproti minulému roku. Cena prihlášky sa pohybuje približne od 400 eur do 1200 eur. O levov budú bojovať agentúry z 87 krajín, čo je o tri krajiny menej ako v roku 2011.

Agentúry majú šancu si domov odniesť body z dvoch nových kategórii - "Mobile" a "Branded Content & Entertainment Lions". Spolu teda mohli prihlásiť svoje práce do 15 súťažných kategórii. O ich osude bude rozhodovať 287 členná medzinárodná porota.

O víťazných prácach sa dozvieme už o dva týždne. V Cannes sa vidíme aj s novými slovenskými levíčatami – Luciou Kubinskou, Mirkou Kasanickou & Martinom Palšovičom a Marekom Barančíkom.

Pozrite si počet prihlášok za agentúru (spolu 55):

Jandl 34

Istropolitana Ogilvy 9

Wiktor Leo Burnett 5

MADE BY VACULIK 2

OMD 2

ZARAGUZA digital 1

TRIAD Advertising 1

PHD 1

 

 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:31