Stratégie spolu s agentúrou Wiktor Leo Burnett rozpútali vzájomný súboj o to, ktoré z vybraných prác budú bodovať v Cannes.
V súboji Cannes prediction hodnotíme poslednú sériu reklám, tentoraz vyberáme reklamu pre galériu v Chicagu a reklamu na realitnú spoločnosť.
Renáta Môciková, odborná redaktorka Stratégie
Úplne odlišné uchopenie témy, úplne odlišné nápady. Ale v tomto prípade nemôžem byť nezávislá. Vincent je mojou srdcovou záležitosťou a preto nápad ponúknuť izbu ako repliku jedného z jeho obrazov je skvelý. A výsledky hovoria samé za seba. Kampaň Suumo je príjemne spracovaná na to, že ide o realitnú spoločnosť. V každom prípade však hlasujem za Art Institute of Chicago.
Karol Krištofovič, graphic designer, Wiktor Leo Burnett
Len málo vecí je krajších ako zážitok zo skutočného majstrovského diela. Obzvlášť v dnešnej dobe, keď vizuálny smog útočí na naše vnímanie estetiky. A čo potom ten pocit, keď žijete priamo „vnútri“ obrazu? Napríklad vo van Goghovej izbe? Nápad vytvoriť trojrozmernú Vincentovu izbu dodal estetickému zážitku skutočne nový, nečakaný rozmer. V spojení s možnosťou prenajať si ju na Airbnb navyše neuveriteľne stúpol virálny potenciál kampane pre galériu. No skrátka krásne, čisté a efektívne. Čo môže byť krajšie? Snáď nie obrandované kraby.
SUUMO “Shell We Move?”
ART INSTITUTE OF CHICAGO “Van Gogh BnB”
Už tento týždeň sa dozvieme, ktoré z hodnotených reklamných kúskov uspejú v Cannes a tiež zistíme, kto bol v battle úspešnejší - agentúra Wiktor Leo Burnett alebo odborný mesačník Stratégie.
Tu si môžete pozrieť všetky súboje Cannes prediction:
Súboj reklám: Vyhrá Netflix alebo Xbox?
Súboj reklám: Ktoré Vianoce vyhrajú?
Súboj reklám pokračuje: Vyhrá pivo alebo Vianoce?
Reklamný battle pokračuje: vyhrá v Cannes pivo alebo ošiaľ Straight Outta?
Cannes Predictions sa začína: RÉMY COINTREAU a BURGER KING
Zdroj: Stratégie : Wiktor Leo Burnett