Súčasťou novej jesennej kampane je online spot s trénovaným psom, ktorý sa zatiaľ ako jediný pes na svete vie navigovať pomocou Sygic GPS Navigácie. Hlavným sloganom kampane je „Sygic naviguje už 33 miliónov používateľov a jedného psa“.
„Predovšetkým chceme podporiť hlavný claim značky Sygic – Bringing life to maps, a vniesť do nej emocionálny, ľudský rozmer, ktorý podporí naše posolstvo. Psa, ktorý rozumie pokynom GPS navigácie a pomôže svojmu pánovi, jednoducho musíte milovať,“ hovorí Martin Woska, stratég reklamnej agentúry TRIAD Advertising, z dielne ktorej pochádza kreatívny koncept kampane. Spot sa nakrúcal v Svätom Jure, Skalici, Bratislave a Rakúsku. Produkciu zastrešila produkčná agentúra FullFrame a Sentimental Films s režisérom Slavomírom Kráľovičom.
„Po úspešnej letnej kamapni s novým produktovým spotom, ktorý v priebehu niekoľkých týždňov videlo len na YouTube takmer pol milióna ľudí, sme sa rozhodli pre imageový jesenný koncept s cieľom posilniť vnímanie značky Sygic na globálnom trhu“ hovorí Richard Fides, Head of Marketing Communication and Brand spoločnosti Sygic.
Jesennou kreatívou nadväzuje Sygic na letnú kampaň, počas ktorej dosiahol 45 %-ný nárast predaja kľúčového produktu Sygic GPS navigácie v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka. Okrem výrazného nárastu predaja stúpol aj počet nových používateľov aplikácie, a to o viac ako 5 miliónov.
Súčasťou globálnej jesennej kampane Sygicu budú okrem imageového spotu aj nové nástroje digitálneho marketingu ako Crimtan, Facebook Install ads, Mobile app ads, ale aj advertoriály v afinitných médiách, či využitie sociálnych médií. Kampaň sa bude orientovať na kľúčové trhy: Nemecko, Holandsko, Taliansko, Španielsko, Brazília, Thajsko a Turecko. Sygic súčasne realizuje v spolupráci s americkou PR agentúrou VSCpr PR kampaň na americkom trhu s rovnakým cieľom – zvýšiť povedomie o značke.
https://www.youtube.com/watch?v=_LaALUXc7L8
Zdroj: red