StoryEditor

Takto FunFón reaguje na štvrtého operátora

07.10.2015, 12:43
Pripravil kampaň, v ktorej ľudia sami znižujú cenu volaní a správ. Čím viac lajkujú, komentujú a zdieľajú, tým je cena nižšia.

FunFón nenechal na seba dlho čakať a potom, ako na trh vstúpil najnovší slovenský operátor s názvom 4ka, spustil kampaň.

V kampani FunFón necháva ľudí, aby sami znížili cenu za volania a posielanie správ. Vytvoril interaktívny Facebook post, ktorý čím viac ľudia lajkujú, komentúju a zdieľajú, tým sa cena volaní a sms správ znižuje. Vychádza sa z pôvodných 7 centov a cieľom je cenu čo najviac znížiť.

Za každý Like sa cena zníži o 0,001 centu, za komentár sa cena zníži o 0,002 centu a a za každé zdieľanie postu ľudia znížia cenu o 0,005 centu. Ako uvádza FunFón v tlačovej správe, možné je, že dosiahne historické minimum ceny, za ktorú poskytuje svoje služby. O všetkom však rozhodnú ľudia. Majú na to celých 72 hodín, kampaň odštartovala dnes. 

Takto vyzerá post na Fan Page operátora, na ktorý majú ľudia klikať, komentovať a zdieľať, ak chcú volať a písať lacnejšie. Kampaňou chce operátor nielen prekonať ponuku nového hráča 4ka, ktorý ponúka 4 centy za minútu, ale tiež osláviť svoje piate narodeniny.   

 

Hej funfónisti, cena našich volaní a správ je teraz v našich rukách! Stačí Like (- 0,001 centa), Comment (- 0,002 centa)...

Posted by FunFón on Wednesday, 7 October 2015

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 02:28