StoryEditor

Zlatý Bažant a Slovak Telekom: Takto sa menili značky v čase

06.02.2015, 12:09
Pozrite sa, ako sa značky vyvíjali a ako sa zmenili, keď ich do rúk dostala nová agentúra.

Z najväčších tendrov, ktoré v poslednom období otriasli reklamnými agentúrami, sme vybrali dva – Slovak Telekom a Zlatý Bažant. Pozreli sme sa na to, ako sa značky vyvíjali v čase a ako sa zmenili, keď ich do rúk dostala posledná agentúra.

Na to, ako sa zmenia v nasledujúcom období, si budeme musieť ešte pár týždňov počkať. Isté je, že najväčšiu zmenu môžeme očakávať v reklamách Zlatého Bažanta. Ten od Istropolitana Ogilvy prevzal Wiktor Leo Burnett. Slovak Telekom ostáva u svojej staronovej agentúry – MUW Saatchi&Saatchi.

 

 

 

 

 

 

Takto vyzeral tv spot Zlatého Bažanta v roku 1997.  

O desať rokov sa na značku Zlatý Bažant pozrela agentúra Mayer McCann Erickson. Tu je výsledok z roku 2007.

A takto poznáme Zlatého Bažanta dnes – z dielne Istropolitana Ogilvy. Nová kreativita bude od Wiktor Leo Burnett, v poradí ide o piatu zmenu agentúry.

 

Slovak Telekom vystriedal vo svojej histórii viaceré agentúry. Mobil za facku si môžete pamätať ešte z roku 1995.

Posledný vizuál Slovak Telekom vyzerá takto. Čím prekvapí MUW Saatchi&Saatchi, budeme vedieť v nasledujúcich týždňoch.

Viac o tom, ako prebiehali najväčšie tendre v poslednom období, čo si trh myslí o skicovnom a príklady netradičných tendrov, nájdete v najbližších Stratégiách, ktoré momentálne pripravujeme. 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 18:35