V Bratislave ste mohli minulý týždeň vidieť v uliciach postavu v tóge a vavrínovým vencom na hlave. Bol to maratónsky posol, ktorého úlohou bolo pozvať vybrané reklamné agentúry na božský KAMAKO bál, ktorý sa uskutoční 8. mája v Ateliéri Babylon.
Posli do agentúr tento rok prichádzali na štýl Maratónskeho behu, počas ktorého v roku 490 pred Kr. posol Feidippides zomrel, keď odovzdal správu o porazení Peržanov. Organizátori bálu však dúfaju v lepší priebeh večera. Na ňom by sa mali stretnúť mladé bohyne so skúsenými bohmi zo slovenskej reklamy. Téma je Olymp reklamy.
Medzi pozvanými "božskými" agentúrami boli: SCR, VISIBILITY, Respect APP, Elite Solutions, MUW Saatchi&Saatchi, Mayer/McCann Erickson, Core4, Istropolitana Ogilvy, Zaraguza, Wiktor Leo Burnett, digita.sk, JANDL, MADE BY VACULIK a Triad Advertising.
Pozrite si, ako to vyzeralo v deň pozývania v niektorých z agentúr:
Medzi prvými agentúrami, do ktorých viedla cesta poslov, bola VISIBILITY.
Nasledoval Respect APP. Poslov privítali bohyne Jolka Udičová (vľavo) a Lenka Slovák Bónová (vpravo).
Pod hradom v Elite Solutions tiež zavítal maratónsky duch.
V CORE4 dostali tiež správu, kam sa majú dostaviť 8. mája.
S dávkou vážnosti prišli posli i do Digitask.
V Triade sa očividne tiež na bál chystajú...
Vo Wiktor Leo Burnett to posol rozbalil hneď na recepcii.
Viac o bále ako aj o ceste poslov sa dozviete na Facebook stránke bálu.
KAMAKO bál organizuje Katedra marketingovej komunikácie UK.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: eb.