StoryEditor

Takto to vyzeralo v agentúrach, keď k nim zavítali božskí posli (foto)

06.05.2015, 13:12
Do trinástich agentúr prišli minulý týždeň posli z čias Atén. Pozývali na božský bál.

V Bratislave ste mohli minulý týždeň vidieť v uliciach postavu v tóge a vavrínovým vencom na hlave. Bol to maratónsky posol, ktorého úlohou bolo pozvať vybrané reklamné agentúry na božský KAMAKO bál, ktorý sa uskutoční 8. mája v Ateliéri Babylon. 

Posli do agentúr tento rok prichádzali na štýl Maratónskeho behu, počas ktorého v roku 490 pred Kr. posol Feidippides zomrel, keď odovzdal správu o porazení Peržanov. Organizátori bálu však dúfaju v lepší priebeh večera. Na ňom by sa mali stretnúť mladé bohyne so skúsenými bohmi zo slovenskej reklamy. Téma je Olymp reklamy. 

Medzi pozvanými "božskými" agentúrami boli: SCR, VISIBILITY, Respect APP, Elite Solutions, MUW Saatchi&Saatchi, Mayer/McCann Erickson, Core4, Istropolitana Ogilvy, Zaraguza, Wiktor Leo Burnett, digita.sk, JANDL, MADE BY VACULIK a Triad Advertising.

Pozrite si, ako to vyzeralo v deň pozývania v niektorých z agentúr:

 

Medzi prvými agentúrami, do ktorých viedla cesta poslov, bola VISIBILITY. 

 

Nasledoval Respect APP. Poslov privítali bohyne Jolka Udičová (vľavo) a Lenka Slovák Bónová (vpravo). 

 

Pod hradom v Elite Solutions tiež zavítal maratónsky duch. 

 

V CORE4 dostali tiež správu, kam sa majú dostaviť 8. mája. 

 

S dávkou vážnosti prišli posli i do Digitask. 

 

V Triade sa očividne tiež na bál chystajú...

 

Vo Wiktor Leo Burnett to posol rozbalil hneď na recepcii. 

Viac o bále ako aj o ceste poslov sa dozviete na Facebook stránke bálu

KAMAKO bál organizuje Katedra marketingovej komunikácie UK. 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 06:28