StoryEditor

Takto značky komunikujú MS v hokeji

30.04.2015, 14:42
Od zajtra začínajú Majstrovstvá sveta v hokeji. Pozrite si ukážky reklamných kampaní.

Od zajtra začínajú Majstrovstvá sveta v hokeji. Aj na tohtoročnú sezónu reagovali značky, pozrite si ako.

 

 

 

 

 

 

Corgoň zvolil typickú čistú líniu s trénerom Vladimírom Vůjtekom.

 

Orion, a paradoxne i Datart, využili maskotov majstrovstiev, každý však po svojom. Orion využil oficiálnych maskotov, Bob a Bobek sú aj na obaloch čokolád.

 

Datart zajacov použil tiež ako ústredný prvok online kampane. Hokejová výzdoba "žiari" aj v predajniach.

 

A takto podporuje český hokejový tím v Česku McDonald´s.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: eb

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 08:29