Telekom v piatok na svojej Facebook stránke predstavil najnovší televízny spot s Petrom Saganom. Ako Stratégie avizovali, Sagan si v reklame nechal ostrihať polovicu vlasov. Operátor tak promuje, že znižuje čakanie na mobil na polovicu.
Kampaň pre Stratégie potvrdila aj agentúra MUW Saatchi & Saatchi: "V kampani, ktorá je o skracovaní čakania na výmenu telefónu, sme sa rozhodli zamerať na Petra ako na obyčajného človeka. Veď aj majster sveta sa občas potrebuje ostrihať. Samozrejme, nie úplne normálne, ale tak trochu saganovsky." Spot sa už tento týždeň dostane aj na obrazovky, zahrala si v ňom aj Saganova manželka.
V priebehu mesiaca budú do kampane pribúdať billboardy, printová inzercia a reklama na zastávke. Všetky formáty sú skrátené na polovicu a to doslova. Napríklad z billboardov bude operátor využívať iba polovicu plochy. V jednej časti bude odkazovať, že čakanie na mobil skracuje na polovicu, druhá časť billboardu bude autenticky odtrhnutá. Navodzuje tak pocit, že druhá časť skutočne chýba. Rovnako ideu uplatní Telekom v printových inzerátoch a na zastávke.
Zdroj: eb.