StoryEditor

Tesco Finančné služby predstavili nový komunikačný koncept

27.08.2015, 13:47
Kým doteraz boli všetky TV spoty animované, po novom sú hrané.

Ako informovala agentúra PR Clinic, nová kampaň Tesco Finančné služby má značku viac priblížiť zákazníkom a predstaviť dve základné hodnoty značky – transparentnosť a výhodnosť. Nový komunikačný koncept odštartovala prvá zo  série televíznych reklám v stredu 19. augusta. Všetky reklamy sú hrané a ich spájajúcim obsahovým prvkom je motív stávky, ktorá sa uzatvorí v obchodoch Tesco. Reklamné spoty sa natáčali v českých obchodoch Tesco Eden a Tesco Zličín. Kampaň sa zameriava na podporu povedomia o Tesco Finančných službách, ktorých poskytovateľom je spoločnosť Home Credit. „Kampaňou chceme zvýšiť povedomie o značke Tesco Finančné služby. Preto sme sa rozhodli prejsť k vizuálne výraznému konceptu, ktorý zaujme divákov a snáď i pobaví,“ hovorí Markéta Koptišová Mocová, manažérka finančných služieb Tesco ČR/SR.

Nová televízna reklama predstavuje produkt Hotovostná pôžička, ktorá garantuje, že klientova výsledná úroková sadzba bude nižšia, ako je bankový priemer vyhlásený Národnou bankou Slovenska alebo Českou národní bankou.

Televíznu kampaň z dielne Ogilvy Praha podporuje komunikácia v obchodoch Tesco, neadresná distribúcia letákov a online kampaň.

https://youtu.be/SsRvWWZpuHU

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 12:27