Tesco mobile pokračuje v kampani Na Tesco mobile nie je nič smiešne. Pripravil ju MADE BY VACULIK.
Kampaň chce podporiť virtuálneho operátora a jeho aktuálnu akciu - dvojnásobný kredit pri dobití. Bude v televízii, rádiu, online a v obchodoch Tesco.
Vizitka:
Creative Director: Bohumil Dohnal
Copywriter: Henrich Varga
Art Director: Gergely Németh
Strategy: Eva Šinková
Account Manager: Tina Bineva
Production: Savage
Režisér: Michael Baumbruck
Fotograf: Šymon Kliman
Explikácia agentúry: Opäť sa stretávame s dvojicou mladých žien a atraktívnym chlapom a s dvomi kamarátmi a úchvatnou krásavicou. Od jari sa však čo-to zmenilo. Kým v predchádzajúcej kampani sa z Tesco mobile vysmievali obe ženy a obaja chalani, teraz sa z každej dvojice smeje už len jeden. Dôvod je jednoduchý – prešli do Tesco mobile. A nový operátor so sebou priniesol nielen výhodnejšie volania.
http://youtu.be/vRb9YH__4JI
http://youtu.be/h_XpHN7JOmo
Zdroj: ik