StoryEditor

Tesco mobile pokračuje v kampani. Tvrdí, že na ňom nie je nič smiešne

14.11.2014, 09:30
Kampaň Tesco mobile je späť. Pokračuje v doterajšom koncepte.

Tesco mobile pokračuje v kampani Na Tesco mobile nie je nič smiešne. Pripravil ju MADE BY VACULIK.

Kampaň chce podporiť virtuálneho operátora a jeho aktuálnu akciu - dvojnásobný kredit pri dobití. Bude v televízii, rádiu, online a v obchodoch Tesco.

 

Vizitka:

Creative Director: Bohumil Dohnal

Copywriter: Henrich Varga

Art Director: Gergely Németh

Strategy: Eva Šinková

Account Manager: Tina Bineva

Production: Savage

Režisér: Michael Baumbruck

Fotograf: Šymon Kliman

Explikácia agentúry: Opäť sa stretávame s dvojicou mladých žien a atraktívnym chlapom a s dvomi kamarátmi a úchvatnou krásavicou. Od jari sa však čo-to zmenilo. Kým v predchádzajúcej kampani sa z Tesco mobile vysmievali obe ženy a obaja chalani, teraz sa z každej dvojice smeje už len jeden. Dôvod je jednoduchý – prešli do Tesco mobile. A nový operátor so sebou priniesol nielen výhodnejšie volania.

http://youtu.be/vRb9YH__4JI

http://youtu.be/h_XpHN7JOmo

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 16:31