HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Tesco prináša online diktát

Zistite aj vy, ako ste na tom s pravopisom.
Zdroj: 
eb.
A A A

V rámci kampane Späť do školy vytvorila MADE BY VACULIK pre Tesco microsite www.tescodiktat.sk, na ktorej máte možnosť vrátiť sa späť do školských lavíc a napísať si opäť poriadny diktát. 

Prísnu učiteľku, ktorá vám diktát nadiktuje, si zahrala Zuzana Tlučková. Píšete počas jej diktovania, pričom si môžete vybrať ľahšiu či ťažšiu verziu diktátu. Na záver vám aplikácia diktát vyhodnotí a oznámkuje. Nechýbajú typické výchovné prerušenia počas diktovania či vtipné vyhodnotenie, podľa toho, ako ste diktát napísali.

„Cieľom kampane je podporiť našu ponuku školských potrieb. Už na prípravách kampane sme mali ambíciu túto sezónu nejako ozvláštniť, a to hlavne v online prostredí. Vďaka netradičnej aplikácii sa nám to aj podarilo," za Tesco sa vyjadril špecialista online marketingu Juraj Pisár. 

"Teší nás, že diktát je vonku len pár dní a bez veľkých nákladov na promo navštívilo microsite už viac ako 25 000 používateľov" ,  dodáva Lukáš Švaro, Head of Digital Made by Vaculik.

 

Vizitka kampane

Klient: Tesco

Creative director: Boyo Dohnal

Copywriter: Petra Števonková

Art director: Tomáš Krajčík

Account manager: Pavol Schejbal, Katarína Kabáňová, Zuzana Galovičová

Strategy director: Lukáš Švaro

Produkcia: Vision Film

Development: Aurius