HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Toto sú „najhorúcejšie“ reklamy Super Bowl tento rok

Vybrali sme reklamy, ktoré majú podľa zahraničných webov najväčšie šance byť tento rok najlepšími. Veľa z nich stavilo na celebrity a rozkošné zvieratká.
Zdroj: 
Erika Brindzová
A A A

Stratégie vybrali reklamy, o ktorých na zahraničných médiách hovorilo najčastejšie. Pozrite si tie, ktorým dávajú v Amerike najväčšie šancu na tohtoročný úspech. 

Amazon prichádza so svojou prvou Super Bowl reklamou, v ktorej si hlavnú úlohu zahral Alec Baldwin. Pri plánovaní Super Bowl party divákom predstaví inteligentný reproduktor Echo. Ten vie odpovedať na otázky a dokonca robiť zoznamy úloh.

 

Honda stavila na vtip a zvieratká. Video propaguje nový Ridgeline pickup a špeciálne jeho audio systém, ktorý auto premení na obrovský reproduktor. V reklame sa môžete tešiť na spievajúce ovce, ktoré predvedú perfektnú verziu piesne Somebody to love.

Reklama, ktorá zaujala aj na Adage.com je od Budweiseru. Hlavnú úlohu hrá Helen Mirren. Posolstvo -  alkohol za volant nepatrí – predniesla neopakovateľným spôsobom, ako to vie len ona.

 

Ďalšou očakávanou reklamou je kampaň Snickers. Myšlienkou bolo video, v ktorom Marilyn Monroe svojím zvodným hlasom zaspieva 50. ročníku Super Bowlu „Happy Birthday“. Ako to už v reklamách Snickers býva, keď si hladný nie si to ty. Speváčkin hlas znie necharakteristicky drsne.

 

Avocados from Mexico po druhý raz predstaví reklamu na Super Bowle. Vesmírne lode, mimozemšťania a chutné avokádo pre celý vesmír. 

 

V prvej Super Bowl reklame Shock Top si zahrá komik T.J. Miller. Spoločnosť to oznámila v deväťdesiat sekundovom spote. V ňom T.J. Miller predstavuje divákom seba a pivo, ktorému robí reklamu. Divákom sľubuje najlepšiu reklamu, akú kedy na Super Bowle videli.

 

Ďalšou reklamou, o ktorej sa hovorí, je od Skittles. Steven Tyler zo skupiy Aerosmith sa v nej dočkal vlastného Skittles portrétu. Úplne nadšený však asi nebol.

 

 

Adobe predstavil video o tom, ako by reklama na Super Bowle určite dopadnúť nemala, píše Adweeek.com. Takto vyzerá marketér, keď zistí, že jeho reklama na Super Bowl za 5 miliónov dolárov bola úplný prepadá. 

 

Na záver ešte reklama, ktorá si získa vaše srdcia a do ktorej sa vladajú najväčšie nádeje. Hotdogy milujú kečup Heinz. Jazvečíky v kostýmoch na zjedenie a rodina výrobkov Heinz. Tieto dve veci jednoducho patria k sebe.