StoryEditor

Toto sú najlepšie marcové reklamy

15.04.2016, 15:41
Z 55 reklamných prác, ktoré agentúry prihlásili do marcového Hodnotenia Stratégií, získali najviac bodov tieto práce.

Z 55 reklamných prác, ktoré agentúry prihlásili do marcového Hodnotenia Stratégií, posunuli porotcovia do finálneho Hodnotenia Stratégií len tri práce. Viac než päť bodov od obidvoch častí poroty, od agentúr i zadávateľov, získali dve práce z kategórie Print a jedna z kategórie Out of home.

 

Najvyšší počet bodov získala inzercia agentúry Mullen Lowe GGK pre klienta Audi, ktorá komunikuje nový kombi model Avant.

Druhou prácou, ktorú porota posunula do finále, je vkladačka Alobalový print od agentúry MUW Saatchi&Saatchi pre Slovak Telekom.

Treťou a zároveň poslednou prácou, ktorá postupuje do finále, sa stala Out of home reklama Fernet Selfie od agentúry Core4 pre klienta Imperátor.


Do finálneho Hodnotenia Stratégií neposunuli porotcovia žiadne práce z onlinových ani BTL kategórií. Viac než päť bodov nepridelili porotcovia ani žiadnemu TV spotu a Rádiospotu.

Všetky práce, ktoré agentúry prihlásili do marcového Hodnotenia Stratégií, aj s pridelenými bodmi od porotcov, si môžete pozrieť na tomto linku.

 

A4 Avant

  • Kategória: Inzercia
  • Počet pridelených bodov: agentúry 5,80 / zadávatelia 6,00
  • Klient: Audi Slovakia
  • Agentúra: Mullen Lowe GGK

 

 

Alobalový print

  • Kategória: Inzercia
  • Počet pridelených bodov: agentúry 6,40 / zadávatelia 5,00
  • Klient: Slovak Telekom
  • Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

 

 

Fernet Selfie

  • Kategória: Out of home
  • Počet pridelených bodov: agentúry 5,40 / zadávatelia 5,00
  • Klient: Imperator
  • Agentúra: Core4

 

 

Objavte radosť v drobnostiach

  • Kategória: TV spoty
  • Počet pridelených bodov: agentúry 4,60 / zadávatelia 5,67
  • Klient: Liga proti rakovine
  • Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

 

 

Investičný vklad

  • Kategória: TV spoty
  • Počet pridelených bodov: agentúry 5,25 / zadávatelia 4,67
  • Klient: J&T Banka
  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett

 

 

S4GAN - polovičná kampaň

  • Kategória: Inzercia
  • Počet pridelených bodov: agentúry 4,60 / zadávatelia 5,33
  • Klient: Slovak Telekom
  • Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi

 

Všetky práce, ktoré agentúry prihlásili do marcového Hodnotenia Stratégií, aj s pridelenými bodmi od porotcov, si môžete pozrieť na tomto linku.

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 07:51