StoryEditor

Toto sú oceňované svetové reklamy

27.04.2015, 15:34
Vybrali sme nápadité vonkajšie reklamy zo sveta, ktoré bodovali na festivaloch.

O necelé dva mesiace sa usadíme pred najkreatívnejším plátnom svetovej reklamy - v Cannes.

Minulý rok zahraničné súťaže ocenili počtom viac prác, našli sa však aj také, ktoré obleteli viaceré festivaly. Nechajte sa inšpirovať v predfestivalovom období. Vybrali sme nápadité OOH reklamy zo sveta.

 

 

 

V Paríži sa usadili divoké zvieratá

V poslednej dobe boli v Paríži jediné voľne žijúce zvieratá sochy, pretože ZOO sa renovovalo. Reklama oznamuje znovuotvorenie parížskej ZOO. Skutočné zvieratá sú späť a miešajú sa so svojimi nehybnými bratrancami. Nápad prišiel z parížskej agentúry Publicis Conseil.

 

 

 

 

 

 

Naozajstná mužská obývačka

V pánskej spodnej bielizni Styx sa budú muži cítiť ako v pohodlnej obývačke zariadenej len pre nich. Od našich západných susedov z Havas.

 

 

 

 

Aj po prehýrenej noci môžete urobiť dokonalý dojem

Aj mladí ľudia niekedy potrebujú vyzerať po prehýrenej noci sviežo a fit. Garnier roll-on s obsahom kofeínu zamaskuje kruhy pod očami a vymaže z tváre deficit spánku. A ani pozorné oko budúcich svokrovcov či zamestnávateľa nepostrehne, že predchádzajúca noc nebola práve o spánku. Pod touto ideou je podpísaná agentúra Publicis Communications Schweiz.

 

 

 

 

 

 

S kvetmi sa rozprávame, aby prospievali. Lenže chladnička si to tiež zaslúži

Lokálna kampaň z oblasti word-of-mouth marketingu podporovala nový sortiment čerstvých potravín v pražských predajniach. Okoloidúcim sa vtipným spôsobom prihovárala hovoriaca chladnička. Snažila sa okoloidúcich primäť, aby zopakovali anglické názvy vybraných produktov. Úspešných odmenila otvorením sa ponukou potravín na ochutnávku. Reakcie agentúra natočila na video, ktoré potom šírila virálne i platene na YouTube a Facebooku. Opäť z českej dielne s názvom Outbreak.

 

Raw, bio a eko v supermarkete - prečo nie?

Už pred dvomi rokmi sa hovorilo o trende, podľa ktorého supermarkety začnú ponúkať potraviny s vadami od farmárov. Tie naše túto úlohu stále prenechávajú domácim farmárom a miestnym trhom. No Intermarché, tretí najväčší supermarket vo Francúzsku, sa trendu chytil a rozhodol sa bojovať proti plytvaniu potravinami. Nedokonalé ovocie a zeleninu predával o 30 % lacnejšie. Win-win-win kampaň priniesla úspech u spo­trebiteľov, pretože získali kvalitné produkty lacnejšie. Pestovatelia získali peniaze za výrobky, ktoré by obvykle vyhodili a supermarket Intermarché zvýšil svoj obrat a renomé tým, že zaviedol úplne nový rad produktov. Takto:

 

 

Viac kreatívnych inšpirácií nájdete v prílohe OUT&INdoor, ktorá vyjde v májových Stratégiách.

 

 

 

 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:31