V Bratislave sa začiatkom mája uskutočnia XXV. Medzinárodné saleziánske športové hry PGSI 2014. Na ich podporu vznikla kampaň, ktorú pripravila agentúra Triad Advertising. Stratégie o tom informovali Saleziáni dona Bosca.
Kampaň je nadlinková aj podlinková, využijú sa billboardy, postery, promo spot na veľkoplošných obrazovkách a sociálnych sieťach, citylight, bannery na partnerských weboch, autoplachty, newsletter, Facebook a iné. Sústredí sa prevažne na oslovenie ľudí žijúcich v Bratislave.
V saleziánskych hrách budú súťažiť športovci do 18 rokov vo futbale, futsale, volejbale, basketbale a stolnom tenise. Organizujú ich Saleziáni dona Bosca a podporujú ľudia spojení so športom - Marek Hamšík, Zuzana Štefečeková, Alfonz Juck, Martin Rančík, Lucia Kupčíková, Matej Beňuš alebo Samuel Piasecký. Otvárací ceremoniál bude 1. mája na Pasienkoch. Viac informácií o PGSI 2014.
Vizitka kampane
Názov kampane: PGSI 2014 - Medzinárodné saleziánske športové hry
Reklamná agentúra: Triad Advertising
Kreatívny riaditeľ: Jaro Zacko
Art Director: Peter Bruško, Viktor Karvai
Copywiter: Juraj Stehlík, Vlado Kurek
Account Manager: Katka Grigarová
Poster
Billboard
Pre XXV. Medzinárodné saleziánske športové hry PGSI 2014 vzniklo aj nové logo. V tomto prípade interne, mimo agentúry - jeho autorom je Martin Funiak.
Zdroj: Ivan Krasko