HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Reklamu na šperky môžu vidieť len starší ako 13 rokov. Ukazuje lesbický pár

Dôvodom je, že v úvode spotu vidieť spodné prádlo herečky.
Zdroj: 
Erika Brindzová
A A A

A máme tu ďalšiu kontroverznú reklamu. Tentokrát od americkej firmy, ktorá sa zaoberá opravou šperkou BVW Jewelers. Tá si povedala, že podporí lesbické páry a ich manželstvá. 

V spote, ktorý uviedla, vidieť ženu, ktorá vstáva z postele, starostlivo sa upraví, zoberie kľúče od auta a ide po svoju druhú ženskú polovičku. Vyzdvihne ju a odvezie na most v prírode. V romantickej atmosféru si pred ňou pokľakne a požiada o ruku. Pár tvorí sympatická jemná blondínka a bruneta s výstredným účesom. Na začiatku spotu je záber na červené spodné prádlo herečky. Preto je spot povelené vysielať len pri filmoch, ktoré sú odporúčané pre viac ako 13 ročných.

 

Čítajte tiež:

 

Zďaleka nejde o prvý spot, ktorý prezentuje život lesbického páru. Podobná reklama sa začiatko roka objavila i v konzervatívnej Indii, kde je homosexualita zakázaná. V reklame, za ktorou stojí módna značka, sú zobrazené dve ženy. Spolu sa rozprávajú a pripravujú sa na návštevu rodičov jednej z nich. Práve im sa chystajú zdeliť svoje tajomstvo. Spot má vyše tri minúty, no pôsobí veľmi nenútene. 

 

A známy je i tretí prípad, kedy si grécky výrobca jogurtov požičal do reklamy podstatu života lesbického páru. Tvrdí, že ako jediný ponúka jogurt so 100%-tnými prírodnými ingredienciami. A tak vo svojej reklame spojil jogurt a tú najprirodzenejšiu časť života. V spote až do jeho záveru nie je odkryté, že ide o lesbický pár. Dej sa odohráva v plážovom dome, kde si na posteli mladá žena vychutnáva svoj jogurt. Keď skončí, stiahne plachu, ktorá dovtedy prikrývala jej priateľku. Informoval o tom adweek.com.