StoryEditor

Vo veľkom reklamnom súboji zvíťazil Wiktor Leo Burnett (aktualizované)

30.06.2015, 15:30
Najväčší reklamný festival sa skončil. Pozrite si oficiálne výsledky Cannes predictions battle.

Na portáli Strategie.sk prebiehal od 15. do 26. júna veľký reklamný súboj medzi reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett a redakciou magazínu Stratégie spolu s vydavateľstvom MAFRA Slovakia. Tento rok sa z víťazstva teší Wiktor Leo Burnett a dostáva sa do celkového vedenia 3:2.

V súboji sme hodnotili reklamné dvojice z 11 kategórií. Úlohou oboch tímov bolo vybrať tú reklamu, ktorá ich viac zaujala a mala väčší potenciál zabodovať na Cannes Lions 2015.

Každú reklamu sme po skončení festivalu obodovali podľa ocenenia, ktoré získala na Cannes Lions. Ocenenie Grand Prix získalo 100 bodov, Gold Lion 75 bodov, Silver Lion 50 bodov a Bronze Lion 25 bodov. Agentúra Wiktor Leo Burnett získala 300 bodov, Stratégie tento rok len 225 bodov.

Pozrite si, ako tipovali porotcovia a čím ich reklamy zaujali.

 

Kategória PRODUCT DESIGN: Hammerhead Navigation vs. Apple Watch

Štefan Andrejco, Wiktor Leo Burnett (Hammerhead Navigation) 75

Drahomír Piok, MAFRA Slovakia (Apple watch) 0

 

 

Kategória DESIGN: Fencing Visualized vs. Light is Time

Peter Kačenka, Wiktor Leo Burnett (Fencing Visualized) 0

Denis Schvarcz, MAFRA Slovakia (Fencing Visualized) 0

 

 

Kategória MOBILE: BackMeApp vs. Swedish Snow Rescuers

Michaela Kolrusová, Wiktor Leo Burnett (BackMeApp) 50

Erika Brindzová, Stratégie (Swedish Snow Rescuers) 0

 

 

Kategória OUTDOOR: The Dancing Traffic Light vs. #McTollbooth Surprises Motorists

Milan Sitárik, Wiktor Leo Burnett, (#McTollbooth Surprises Motorists) 0

Katarína Hrnčárová, Stratégie, (#McTollbooth Surprises Motorists) 0

 

 

Kategória PR: 805 Million Names – Zlatan Ibrahimović vs. #LikeAGirl

Jana Macháčková, Wiktor Leo Burnett, (#LikeAGirl) 100

Petronela Ševčíková, Stratégie, (#LikeAGirl) 100

 

 

Kategória MEDIA: Snow Graffiti vs. Doll

Lenka Karolčíková, Wiktor Leo Burnett, (Doll) 0

Ivan Krasko, Stratégie, (Doll) 0

 

 

Kategória RADIO: Your Call vs. Lower Back Tattoo - Dogs Don't Judge

Ivan Horváth, Wiktor Leo Burnett, (Your Call) 0

Ivan Krasko, Stratégie, (Your Call) 0

 

 

Kategória CYBER: Elan Taste the Translation vs. Pokémon Challenge - Job Recruitment

Katarína Novotná, Wiktor Leo Burnett, (Pokémon Challenge - Job Recruitment) 0

Ladislav Kováč, MAFRA Slovakia, (Elan Taste the Translation) 0

 

 

Kategória BRANDED CONTENT: Gentleman's Wager vs. Ken Block's Gymkhana Seven

Martin Motáček, Wiktor Leo Burnett, (Gentleman's Wager) 0

Ľuboš Borovský, Stratégie, (Ken Block's Gymkhana Seven) 0

 

 

Kategória INNOVATION: Pepper Hacker vs. Lifepaint

Andrej Hlavačka, Wiktor Leo Burnett, (Lifepaint) 0

Andrea Szőcsová, MAFRA Slovakia, (Pepper Hacker) 0

 

 

Kategória FILM CRAFT: Leica 100 vs. Converse Sharks

Martin Keder, Wiktor Leo Burnett, (Leica 100) 75

Marcela Šimková, MAFRA Slovakia, (Leica 100) 75

 

 

 

A ako vnímali tohtoročný duel porotcovia? Za všetkých to zhodnotil Peter Kačenka, Executive Creative Director, Wiktor Leo Burnett:

V prvom rade ďakujem všetkým, ktorí sa do súboja Cannes Predictions zapojili. Bol to nepochybne vzrušujúci zážitok, tak ako samotný festival.

Mali sme opäť možnosť vidieť veľkú časť toho najlepšieho, čo Cannes Lions v roku 2015 ponúkol. Z dvadsiatky horúcich kandidátov bojujúcich o najvyššie ocenenia vo veľkom reklamnom súboji medzi WLB a Stratégiami bolo hneď niekoľko prác, ktoré získali na festivale najvyššie ocenenie – Grand Prix.

V minulom roku sa Stratégiám podarilo stav duelov vyrovnať na 2:2. V tomto roku sme víťazstvo strhli na svoju stranu. Ďakujeme za dobrú hru. Verím, že výsledok je výzvou pre budúci rok.

To, čo spájalo tohtoročný výber, je fakt, že „human purpose“ je vložený do DNA každej z prác výberu a na samotnom festivale bolo úžasné to, že nám ukázal ešte viac takýchto zaujímavých počinov. Kampaň pre P&G „Always“, ktorá štartuje kultúrne hnutie, alebo „Life Paint“ pre Volvo, ponúkajúca pravdivé riešenie, sú len nepatrnou časťou toho, čím sa oplatí nechať sa inšpirovať.

V tomto roku prevažovali v Cannes práce a nápady, ktoré vytvárajú skutočnú hodnotu, palivo pre našu predstavivosť a dokážu naštartovať zmeny v ľudskom správaní. Tak nech žije zmena!

 

Ak chcete vedieť, aké ocenenia získali všetky práce nominované v Cannes Predictios, navštívte www.cannespredictions.sk.

 

Prečítajte si aj:

12 vecí, o ktoré ste prišli, ak ste neboli na svetovom festivale reklamy

Exkluzívne z Cannes: Jandl získal bronz

Cannes Lions 2015: Čím si Jandl zaslúžil bronz (video)

CANNES LIONS 2015: Pozrite si najnovšie inovácie sveta

Exkluzívne z Cannes: O týchto reklamách sa hovorí najviac

Cannes Lions 2015: Koho máme v Cannes

Exkluzívne z Cannes: Toto sú najlepšie reklamy sveta

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 10:10