HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Všetky reklamy, ktoré ste mohli vidieť počas Super Bowl

V 50tom ročníku zápasu si v reklame zahralo 40 celebrít. Cena jednej reklamy bola 5 miliónov dolárov. Pozrite si sumár.
Zdroj: 
Erika Brindzová
A A A

Včera sa odohral hlavný zápas amerického fotbalu Super Bowl, na ktorý veľká časť americkej populácie čaká celý rok. Tento deň sa stal neoficiálnym sviatkom a to nielen pre Američanov, ale tiež pre značky. Tie neváhajú minúť za 30 sekundový spot bezmála 5 miliónov dolárov. Inak tomu nebolo ani tento rok.

Minulý rok dosiahol zápas rekordnú sledovanosť 114 miliónov divákov, tento rok sa očakáva, že bude prekonaná. Suma za reklamu (5 miliónov dolárov) je tiež rekordná, čo nie je až takým prekvapením, keďže cena za reklamným priestor každoročne stúpa.

Všeobecne značky stavili na celebrity, tento rok sa v reklamách stretlo 40 známych hviezd. Svoj úspech zaručili i zvieratká, dokonca sa hovorilo o ZOO reklamách a väčšina značiek stavila na humor, iné si zachovali vážnu tvár a išli na istotu. Všeobecne sa Super Bowl stáva nielen prehliadkou najlepších športových tímov, ale tiež svetových reklám, ktoré sa považujú za najvtipnejšie a najnápaditejšie. Pozrite si všetky reklamy, ktoré ste mohli počas najsledovanejšieho športového programu vidieť.

 

Acura (American Honda) 

 

Advil (Pfizer) 

 

Amazon

 

Anheuser-Busch InBev 

 

Apartments.com 

 

AstraZeneca 

 

Audi (Volkswagen) 

 

Avocados From Mexico 

 

Axe (Unilever) 

 

Buick (General Motors) 

 

Butterfinger (Nestle) 

 

Coca-Cola 

 

Colgate (Colgate-Palmolive) 

 

Dollar Shave Club 

 

Doritos (PepsiCo's Frito-Lay) 

 

Fitbit

 

Heinz (Kraft Heinz Co.) 

 

Honda

 

Hyundai Motor America 

 

Intuit

 

Kia

 

LG

 

Marmot (Newell Rubbermaid) 

 

Mini (BMW) 

 

"Mobile Strike" (Machine Zone) 

 

V 50tom ročníku Super Bowlu nechýbali ani kontroverzné reklamy.

Čítajte tiež:

 

Mtn Dew (PepsiCo) 

 

NFL

 

No More

 

Paramount (Viacom)

 

PayPal

 

Pepsi-Cola (PepsiCo)

 

Persil ProClean (Persil) 

 

"Pokemon" (The Pokemon Company International)

 

Quicken Loans 

 

Skittles (Mars Inc.) 

 

Snickers (Mars Inc.) 

 

SoFi

 

Squarespace 

 

SunTrust

 

Taco Bell (Yum Brands) 

 

T-Mobile 

 

Toyota

 

TurboTax (Intuit) 

 

Universal

 

Walt Disney Studios (Walt Disney Co.) 

 

WeatherTech

 

Wix.com 

 

Každoročne patrí Super Bowl k najsledovanejším programom roka. Päťdesiaty ročník zápasu sa výnimočne neuvádza v rýmskych čísliciach ako doteraz, ale v arabských. Čiže namiesto Super Bowl L sme tento rok videli Super Bowl 50. Ak ste sa chceli zúčastniť zápasu, pripraviť ste si museli najmenej 3 100 dolárov. Toľko totiž stojí najlacnejšia vstupenka. Zápas sa konal v Californii 7. februára 2016. U nás od polnoci vysielal priamy prenos zápasu kanál Sport2.