StoryEditor

Young Lions 2016: Súťažiť by si mal vyskúšať každý, kto môže

22.06.2016, 15:57
Levíčata v kategórii Cyber neuspeli. No nápad, s ktorým prišli, stojí za pozretie.

A máme tu ďalšiu prácu od mladých slovenských talentov zo Slovenska, ktoré súťažili v Cannes, tentokrát v kategórii Cyber. Mima Balčáková a Dorotka Budziňáková mali podobné zadanie ako levíčatá v kategórii Print. Úlohou bolo vymyslieť online kampaň, ktorá by oslovila ženy, ktoré sú obeťami sexuálneho násilia.

"Počas utorka sme sa zavreli a pokúšali sa vymyslieť, ako tému uchopiť a určiť si cieľovú skupinu. Tá nebola určená, pretože sme mali mobilizovať ženy a dievčatá z krajín, ktoré nemajú prístup k online technológiám a zároveň mala hovoriť na dnešnú generáciu online-natívnych ľudí," dopĺňajú. 

Riešenie, ktoré dievčatá zvolili, bol červený krúžok - emoji, ktorý sa mal stať symbolom kampane a ktorý by vyjadroval, že niečo nie je v poriadku. 25 novembra (v deň boja proti násiliu na ženách) mal Facebook poslať svojim userom notifikáciu, aby sa svojich kamarátok opýtali, či sú v poriadku. Tým stačí použiť ako odpoveď červený emoji, ktorý tak automaticky vyšle upozornenie. Červený krúžok by bol tak ďalej komunikovateľný a použiteľný na iných sociálnych sieťach a zároveň by bol jednoduchá odpoveď, ak sa ženy boja o násilí hovoriť. 

Ukážka navrhnutej kampane:

 

"Nepodarilo sa nám síce vyhrať, ale sme neskutočne rady, že sme sa mohli zúčastniť. Budúcoročným levíčatám odkazujeme, aby sa nebáli. Určite by si to mal každý vyskúšať a potom aj poriadne užiť. Každý deň je tu množstvo programu, inšpiratívnych prednášok a nespočetné množstvo aktivít. Osobné odporúčania rady odovzdáme budúcoročným víťazom," uzatvárajú levíčatá. 

 

Zdroj: Erika Brindzová, Cannes

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 03:57