StoryEditor

Z bežného outdooru spravíme online

26.05.2015, 10:33
Čo ešte pred pár rokmi na outdoorových plochách nebolo možné, je už dnes realitou. O nových možnostiach v out-of-home reklame hovorí Rastislav Toriška, CEO spoločnosti LED promotion.

Vaša spoločnosť je pomerne mladá, pôsobíte na trhu OOH len od roku 2013.
Áno, našu sieť LED bigboardových plôch sme začali budovať pred viac ako rokom, ale na základe našich dlhoročných skúseností na outdoorovom trhu. Uvedomili sme si, že doba dozrela na novú technológiu a zachytili sme tento trend.

Momentálne máte sieť 11 LED bigboardových plôch. Plánujete rozšírenie siete?
Určite plánujeme. Naše plochy umiestňujeme v krajských mestách, na frekventovaných miestach a strategických hlavných ťahoch. Spolupracujeme so spoločnosťou Tesco a používame ich už existujúce pylóny. Zo siete hypermarketov Tesco sme si na základe štatistík predaja vybrali tie najnavštevovanejšie. Obrazovky sme umiestnili tam, kde je viac ako 500 tisíc platiacich zákazníkov. Zohľadňujeme aj priechodnosť križovatiek, hlavné ťahy, dlhé nájazdy do križovatiek. Tak, aby sme pre klienta zaručili viditeľnú kampaň so zásahom.

V čom sú vaše výhody pre klienta?
Jednu plochu máme rozdelenú na osem 8-sekundových pozícií, čiže pri maximálnej vyťaženosti má jedna slučka 64 sekúnd. Klient teda môže komunikovať každú minútu iný vizuál, svoj iný produkt či službu. A vizuály môže v priebehu kampane hocikedy meniť alebo aktualizovať. Keďže plochy sú online, vieme zobraziť celú škálu formátov, od statického vizuálu až po video.

    

Využívajú klienti nové možnosti, ktoré im LED plochy ponúkajú?
Klienti hľadajú netradičné riešenia, aby zaujali zákazníkov. Tým, že naše plochy sú online, vznikajú pre nich neobmedzené možnosti, ktoré im bežný outdoor ponúknuť nevie. Je to o nápadoch. V rámci nášho oddelenia máme aj grafikov a animátorov, ktorí pomôžu klientom s prípravou alebo úpravou vizuálu tak, aby z možnosti plochy vyťažil maximum.

Kde sa hýbe cena vašej plochy oproti klasickému bigboardu?
Sme cenovo porovnateľní, dokonca sme o pár percent lacnejší ako prenájom klasického bigbordu. Lacnejší vieme byť práve tým, že netlačíme a neinštalujeme. Produkčné náklady vo výške okolo 500 - 600 eur na bigboard pri našich plochách absolútne odpadajú.

 

Celý rozhovor si môžete prečítať v májových Stratégiách, ktoré sú práve v predaji.

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 16:08