StoryEditor

Ako sa hokej prejavuje v pohostinstvách a obchodoch? Štvrtou tretinou

04.05.2015, 16:50
Majstrovstvá sveta v hokeji sú lákadlom pre všetkých fanúšikov tohto mimoriadne populárneho športu. Trávia viac času spoločne a zapĺňajú puby i pohostinstvá.

Počas športových podujatí, a najmä takého rozmeru, ako sú majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji, je miesto pred domácou obrazovkou obsadené možno viac, ako inokedy a priestory pohostinstiev či barov sa naplnia viac, ako inokedy. Počas takýchto podujatí sa zvyšuje aj konzumácia piva a pokiaľ sa dôležitý zápas skončí víťazne, môže sa zvýšiť aj o dvojciferné číslo. Na majstrovstvá sa prichystali aj Pivovary Topvar, ktoré pripravili špeciálne akcie priamo v prevádzkach, ale aj pre tých, čo sa pre  fandenie rozhodli v pohodlí domova.

„Nadšení fanúšikovia a nároční zákazníci majú jednu vec spoločnú. Sú radi, keď sa ich očakávania naplnia. Majstrovstvá  predstavujú príležitosť, ako môžeme priniesť našim zákazníkom do ich prevádzok okrem skvelého piva aj nový, špeciálny zážitok,“ vysvetľuje dôvod Štefan Finta, obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar.

 

Štvrtá tretina či štvorbalenie

Taký dôvod pre dvesto prevádzok pripravila aj značka Topvar. Počas samotných majstrovstiev, v období od 1. do 17. mája,  oživí vybrané prevádzky aktivita pod názvom Štvrtá tretina. Tí, ktorí do nich prídu, si budú môcť  vychutnať veľké čapované pivo Topvar za cenu malého, a to vždy počas 20 minút po skončení vybraných zápasov.
O tom, že nadšenie pre hokej sa dá vniesť aj do predajní, svedčí aj špeciálne štvorbalenie pív Šariš 10% a Smädný mních 10%, ktoré vzniklo na mieru pre zákazníkov obchodnej siete Lidl.

 

Ocenenie Múza Merkúra

„Vieme priniesť pre špeciálne príležitosti aj nové, kreatívne riešenia. Najsilnejšími obdobiami pre ich využitie sú nielen vianočné a veľkonočné sviatky, ale aj takéto významné športové podujatia,“ dodal Štefan Finta. O tom, že kreativita na trhu patrí k silným stránkam Pivovarov Topvar, svedčí aj ich ocenenie v prestížnej súťaži Múza Merkúra, ktorá bola vyhlásená v rámci Retail Summitu v Bratislave. Odborná porota zaradila vianočnú kampaň značky Pilsner Urquell na Slovensku medzi tri najkreatívnejšie exekúcie na mieste predaja.

Štefan Finta (štvrtý zľava), obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar, prebral ocenenie v prestížnej súťaži Múza Merkúra.

 

Zdroj: TS

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:45