Spoločnosť BILLA Slovensko prichádza v januári s novým konceptom komunikácie. Ústredný motív kampane „Vyberie si každý“ bude reťazec komunikovať počas celého roka 2015. Jeho cieľom je prihovoriť sa čo najširšiemu spektru zákazníkov a ukázať, že BILLA je to správne miesto pre nákup aj pre tých, ktorí uprednostňujú nízke ceny, šírku sortimentu, pohodlný nákup, kvalitu a čerstvosť ponúkaných výrobkov.
Zámerom je predstaviť Billu ako najlepšie miesto na nákupy pre každého. O tom hovorí aj televízny spot. Kampaň vysvetľuje, že na rozdiel od situácií v každodennom živote, keď niekedy nemá človek na výber, v Bille má zákazník na výber vždy. A to aj vďaka siedmim dôvodom pre cenovo výhodný nákup s atraktívnymi akciami každý týždeň. Jednoducho v Bille si vyberie každý, bez ohľadu na to, či preferuje nízke ceny, kvalitu alebo čerstvosť ponúkaného sortimentu. Toto je BILLA, presne podľa chuti zákazníkov – pekný obchod, ktorý je vždy za rohom.
“Komunikačný koncept vznikol v spolupráci s rakúskou reklamnou agentúrou Mark4 a bol adaptovaný na slovenský trh. Kreatíva televízneho spotu vykresľuje rôzne životné situácie, v ktorých nemajú ľudia na výber. V porovnaní s tým je pohodlný nákup v Bille, kde si môže každý vybrať presne to, čo mu vyhovuje,” hovorí Oliver Vališ, riaditeľ marketingu spoločnosti BILLA Slovensko.
Prvá kampaň v tomto roku, ktorú spoločnosť BILLA realizuje v súlade s novým konceptom, je marketingová komunikácia „Sedem hviezdnych úspor“. BILLA v rámci kampane predstavuje sedem atraktívnych cenových výhod, vďaka ktorým zákazníci na nákupoch v jej prevádzkach ušetria. Ide o výhody v podobe akciovej ponuky, najvýhodnejších cien v týždni, špeciálnej nedeľnej akcie či možnosti priaznivej ceny pri nákupe balenia multipack. Skupinu siedmych výhod dopĺňa zľava 25% na vybraný sortiment pre držiteľov BILLA Bonus Club karty, ponuka produktov značky Clever a v neposlednom rade možnosť členstva v BILLA Bonus Clube.
Zdroj: Grape PR