Kredenc
StoryEditor

Búrlivé víno a Kredenc úspešne vystriedali Hornú Dolnú

03.03.2015, 14:06

Televízii Markíza patrilo v pondelkovom rebríčku sledovanosti šesť najvyšších priečok. Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny s vyše 800-tisíc divákmi (12+).

Televízia Markíza v pondelok 2. marca 2015 úspešne vstúpila do nového týždňa, aj po skončení prvej série megaúspešného komediálneho seriálu Horná Dolná bola počas celého večera jednoznačným trhovým lídrom.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 12,6 % / share 37,1 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 818-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ďalšie priečky v rebríčku sledovanosti patrili nasledujúcim reláciám Športové noviny (rating 10,9 % / share 30,6 % v 12-54) a Počasie (rating 10,7 % / share 28,8 % v 12-54).

Medzi nespravodajskými programami patrilo jasné prvenstvo rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 10,1 % / share 27,2 % v 12-54). Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca zábavná šou Kredenc (rating 8,5 % / share 27,7 % v 12-54), ktorá sa po zimnej prestávke s úspechom vrátila na televízne obrazovky.

V pondelok večer sa výborne darilo aj televízii Dajto s dobrodružným filmom 10 000 pred Kristom (rating 2,5 % / share 7,0 % v 12-54). Z ponuky televízie Doma si najviac divákov zvolilo podvečernú reality šou Extrémne premeny: Druhá šanca na život (rating 2,0 % / share 6,5 % v 12-54) a kriminálny seriál Mentalista (rating 1,9 % / share 5,0 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,2 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,2 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 15:57