Chart Show
StoryEditor

Chart Show odštartovala ako silná jednotka na trhu

05.03.2015, 16:26

Najsledovanejším programom dňa boli v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny.

Stredajšie večery na obrazovkách televízie Markíza patria od 4. marca 2015 novým častiam skvelej hudobno-zábavnej relácie Chart Show s obľúbenou moderátorkou Adelou Banášovou. Hneď prvé vydanie venované pesničkám o láske divákov chytilo za srdce a stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Chart Show rating 10,3 % a trhový podiel 29,8 %, v čase vysielania bola silnou trhovou jednotkou. Na legendárne hity o láske si spolu s atraktívnymi hosťami v štúdiu zaspomínali v najhojnejšom počte diváci v Prešovskom kraji 12-54 (share 37,3 %), mladé ženy 12-34 (share 37,5 %) a vysokoškolsky vzdelaní diváci 12-54 (share 37,5 %).

Budúcu stredu bude Chart Show plná najväčších hudobných úletov, ako glosátori sa predstavia herci Lukáš Latinák, Anna Šišková a Dano Dangl. Diváci sa môžu tešiť aj na bláznivé vystúpenia skupín Vidiek, Kopytovci a Horkýže Slíže.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v stredu Televízne noviny (rating 10,7 % / share 33,3 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 739-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Strieborná priečka v rebríčku sledovanosti patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,3 % / share 30,2 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,9 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,1 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:43