StoryEditor

E-shop Kucharky.sk odštartoval netradičnú vianočnú kampaň na záchranu vianočných kaprov

26.11.2014, 10:50

Ringier Axel Springer uvádza pre produkt Kucharky.sk vianočnú kampaň, spojenú so založením Únie vianočných kaprov a špeciálnej mikrostránky Vianocekaprom.sk.

Špecializovaný e-shop Kucharky.sk, patriaci do online portfólia vydavateľstva Ringier Axel Springer, spúšťa pre fanúšikov varenia originálnu vianočnú kampaň. Pre kampaň bola vytvorená aj špeciálna mikrostránka www.vianocekaprom.sk.

Hlavným motívom kampane je ponúknuť iné alternatívy tradičnej slovenskej vianočnej večere a popritom zábavnou formou upozorniť na záchranu vianočných kaprov. „Rozhodli sme sa osloviť našu cieľovú skupinu trochu originálnejšie. Zámerom bolo vytvoriť zábavný koncept, ktorý tak trochu vybočuje z priemerného davu vianočnej komunikácie, tak trochu provokuje oslobodiť sa od vianočných stereotypov a skúsiť vytvoriť na tanieri aj iné kuchárske kreácie,“ vysvetľuje Peter Červinka, vedúci oddelenia Digital Commerce & Development.

Keďže za najčastejšie konzumovaný vianočný pokrm na Slovensku možno považovať vyprážaného kapra. Kampaňou chcú Kucharky.sk poukázať na množstvo iných receptov, z ktorých sa dajú ukuchtiť vianočné špeciality. Reklamným posolstvom kampane je založenie Únie za záchranu vianočných kaprov, pričom fanúšikom ponúka získanie prístupu k receptom ako aj zľavu na knihu, v ktorej je recept uvedený.

„Úniou pre záchranu kaprov a prostredníctvom jej predsedu Kapra Karola chceme ponúkať na inšpiráciu množstvo iných receptov. Kapor Karol čerpá nápady zo širokej ponuky kuchárskych kníh, ktoré ponúkame v našom e-shope kucharky.sk,“ dopĺňa Červinka.

Vianočnú kampaň sprevádza mediálna podpora, ktorá sa zameriava na komunikáciu v online prostredí. S Kaprom Karolom a jeho vtipnými sloganmi sa tak užívatelia internetu môžu stretnúť napríklad aj na sociálnych sieťach Facebook a Twitter, na YouTube, prostredníctvom reklamných bannerov na webových stránkach, ale aj na pracovnej sieti Linkedin, kde má vlastný profil.

O kreatívu a digitálnu produkciu sa postarala agentúra SCR Interactive. 

 

Zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 09:47