StoryEditor

Fantastický záver prvej série seriálového hitu Horná Dolná

24.02.2015, 11:41

Horná Dolná sa zaradila k historicky najúspešnejším slovenským seriálom, zatiaľ jej tiež patrí absolútne prvenstvo v tohtoročných rebríčkoch sledovanosti.

Fenomenálne úspechy komediálneho seriálu Horná Dolná pokračovali aj v pondelok 23. februára 2015. Záverečnú časť prvej série si na obrazovkách televízie Markíza vychutnalo 916-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v oboch hlavných cieľových skupinách išlo o suverénne najsledovanejší program dňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná rating 19,8 % a tretí najvyšší trhový podiel 49,3 %. Veselý príbeh o ohrozenej futbalovej udalosti roka si nenechalo ujsť 643-tisíc mladších divákov.

Horná Dolná vzbudila už tradične najväčší záujem v Prešovskom kraji 12-54 (share 63,7 %) a v kategórii mladých divákov 15-24, rovnako medzi mužmi (share 65,2 %) aj ženami (share 65,8 %).

Špičkové herecké obsadenie, renomovaní tvorcovia, postavičky, ktoré si diváci okamžite zamilovali, autentické prostredie slovenskej dediny a najmä skvelá zábava. Táto jedinečná kombinácia zaradila Hornú Dolnú medzi historicky najúspešnejšie slovenské seriály.

Osem epizód prvej série Hornej Dolnej sledovalo v priemere 892-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali priemerný rating 19,3 % a trhový podiel 48,0 %.

V oboch hlavných cieľových skupinách sa najlepšie darilo piatej časti z pondelka 2. februára 2015, ktorá zabavila rekordných 949-tisíc (12+) resp. 676-tisíc (12-54) divákov, a v oboch prípadoch sa stala najsledovanejším programom na trhu od začiatku roka 2015. Na ďalšie premiérové epizódy sa diváci môžu tešiť už na jeseň 2015.

V pondelok sa výborne darilo aj relácii Televízne noviny, v univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli s 830-tisíc divákmi druhým najsledovanejším programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,6 % a trhový podiel 36,3 %.

Skupina Markíza na trhu dominovala aj v prípade menších staníc, najvyššiu divácku pozornosť si vyslúžil akčný dobrodružný film Súboj Titanov (rating 2,7 % / share 7,3 % v 12-54) na Dajto.

Nezaostávala ani televízia Doma, ktorá s úspechom priniesla komentovaný zostrih toho najzaujímavejšieho z odovzdávania najprestížnejších filmových cien - Noci Oscarov (rating 2,3 % / share 9,1 % v 12-54). Po presune do lepšieho vysielacieho času sa v pondelok medzi najsledovanejšie programy stanice zaradila aj dvojporcia popoludňajšej telenovely Víťazstvo lásky (rating 1,5 % / share 9,2 % a rating 1,4 % / share 7,4 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 38,2 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 44,3 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 04:29