Horná Dolná
StoryEditor

Fenomenálny úspech seriálu Horná Dolná a komédie Babovřesky

13.01.2015, 12:53
Skupina Markíza zaznamenala v pondelok najlepší prime-time výkon od decembra 2009.

Špičkové herecké obsadenie, renomovaní tvorcovia, postavičky, ktoré si diváci okamžite zamilovali, autentické prostredie slovenskej dediny a najmä skvelá zábava. To všetko je nový komediálny seriál Horná Dolná, ktorý sa už po odvysielaní druhej epizódy stal doslova diváckym fenoménom!

V pondelok 12. januára 2015 pritiahla Horná Dolná k obrazovkám televízie Markíza neuveriteľných 889-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná rating 19,3 %, ktorý predstavuje 627-tisíc divákov. Stala sa tak najsledovanejším nespravodajským a nešportovým programom od 24. decembra 2012. Trhový podiel dosiahol hodnotu až 49,1 %, čo je v rámci pôvodnej seriálovej tvorby rekordný výsledok od čias legendárneho komediálneho seriálu Susedia, konkrétne od 15. októbra 2007.

Komický príbeh o tom, ako pokojný život Hornej Dolnej narušil zablúdený turecký kamión s podozrivým nákladom, pobavil obzvlášť divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 63,5 %) a mladé ženy 15-24 (share 65,3 %).

"Sme nesmierne radi, že sa nám v pondelok večer podarilo vyčariť úsmev na tvári takmer polovici divákov pri televíznych obrazovkách. Naša veľká vďaka patrí celému kreatívnemu tímu seriálu Horná Dolná - scenáristom, hercom, režisérovi a produkcii za skvele odvedenú prácu, a, samozrejme, aj divákom za ich priazeň, ktorú si veľmi vážime," povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.

Fantastický úspech Markízy v pondelok pokračoval aj po skončení Hornej Dolnej, keď divákov ďalej zabávala premiéra skvelej českej komédie Babovřesky z dielne režiséra Zdeňka Trošku. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 14,3 % a trhový podiel až 52,4 %, ktorý je v rámci filmov najvyšší od 4. januára 2010. Babovřesky si vychutnalo celkovo 680-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) dosiahla v pondelok v reklamne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 podiel na trhu 51,8 %, čo je najlepší výkon od 20. decembra 2009. Celodenný trhový podiel 43,0 % je najvyšší od 10. septembra 2013.

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 04:12