StoryEditor

JOJka bola v nedeľu opäť lídrom v prime time

24.11.2014, 13:40

Deväť z pätnástich najsledovanejších programov v nedeľu odvysielala televízia JOJ. V siedmom nebi obhájilo svoju pozíciu nespravodajskej relácie dňa s najväčším počtom divákov a JOJ Group tak bola včera opäť lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase.

Nedeľa sa televíznej skupine JOJ Group opäť vydarila. V cieľovej skupine relevantnej pre reklamných zadávateľov bola jednotkou na trhu v prime time s výborným podielom 32,5 % a sledovanosťou 12,6 %.

Pre ženskú časť publika, ktorá strávila včerajší deň pri obrazovkách, bola JOJ Group lídrom nielen v hlavnom vysielacom čase, ale aj celodenne. V prime time tak dosiahla skvelý share 34,9 % a 13,9 % sledovanosť (CD: 28,6 % Shr a 5,2 % Rtg).

Samotná stanica JOJ zaznamenala v nedeľu večer nadpriemerný výkon trhovej jednotky s 25,8 % podielom na trhu a vynikajúcou 10,0 % ratingom (PT v CS 12-54). Zásluhu na tom mala opäť najúspešnejšia rodinná show s Vilom Rozborilom, a tiež spravodajské relácie TV JOJ.

V siedmom nebi sa so svojim dvanástym dielom opäť stalo nasledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa. Tentokrát si ho nenechalo ujsť 675-tisíc divákov v jeho primárnej cieľovej skupine 12+, čo predstavuje vynikajúcu 14,5 % sledovanosť a 31,5 % podiel na trhu. Už tradične si obľúbenú rodinnú show nenechali ujsť najmä ženy vo veku nad 12 rokov, vďaka ktorým show zaznamenala excelentnú 17,8 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný podiel na trhu 36,9 %.

Diváci si včera nenechali ujsť ani spravodajské relácie televízie JOJ. Veľké noviny dosiahli v cieľovej skupine 12-54 skvelú 11,4 % sledovanosť a 30,7 % share. Šport zaznamenal 11,2 % rating a 29,7 % share. V rebríčku TOP 5 najsledovanejších relácií dňa sa umiestnili aj Krimi s 9,4 % sledovanosťou. Najlepšie počasie malo bez jednej desatiny percenta rovnako výbornú sledovanosť (9,3 % Rtg). Veľké noviny, Šport aj Najlepšie počasie boli v čase svojho vysielania lídrami trhu.

Access prime formáty z dielne TV JOJ si takisto našli svojich stabilných divákov. Nové bývanie si vyslúžilo 20,3 % share v CS 12-54. V univerzálnej cieľovke divákov vo veku 12+ dosiahla relácia s Vladom Voštinárom výborný 8,0 % rating – pozrelo si ju až 372-tisíc divákov. Kulinársku show 15 min. kuchár si včera nenechalo ujsť až 236-tisíc divákov v CS 12+ , čo predstavovalo 5,1 % sledovanosť.

PLUSka sa za včera môže tiež pochváliť skvelým výkonom, ktorý bol zároveň jejnajlepším nedeľným za posledných sedem týždňov v celodennom meradle. Zásluhu na tom má výborný francúzsky akčný triler 22 výstrelov. Charizmatický Jean Reno v hlavnej úlohe pritiahol k obrazovkám PLUSky až 106-tisíc divákov v obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54. Film tak zaznamenal 8,4 % podiel  
na trhu a 3,2 % sledovanosť, čo je pre PLUSku nadpriemerný výsledok, ktorý dosiahla aj napriek silnej nedeľnej konkurencii.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Skupina Joj

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:26