Spoločnosť Kaufland sa tak zaradila do skupiny elitných značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a dynamické vylepšovanie brand image.
„Ocenenie Superbrands potvrdzuje doterajší úspech budovania značky Kaufland na Slovensku. Veríme, že táto cena je pre našich zákazníkov, obchodných partnerov, ako i zamestnancov potvrdením našej kvality a povzbudením pri ich každodenných rozhodnutia,“ povedal Martin Gärtner hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.
Program Superbrands
Program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední a vysoko uznávaní experti. Viac informácií o Superbrands: www.slovaksuperbrands.com
Spoločnosť Kaufland
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1 150 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy Kaufland ponúkajú veľa rôznych značkových produktov, atraktívne privátne značky a širokú škálu regionálnych produktov. Spoločenská zodpovednosť a ochrana životného prostredia je neoddeliteľnou súčasťou korporátnej politiky Kauflandu. Projekt Zelená filiálka je jednou z najnovších aktivít spoločenskej a ekologickej zodpovednosti Kauflandu. Kaufland zároveň aktívne podporuje ochranu životného prostredia aj neustálym rozširovaním ponuky trvalo udržateľných výrobkov, ako sú napr. „Healthy Seas“ ponožky. Spoločnosť sa tiež zaviazala k ochrane morí a svetových zásob rýb. Viac informácií na: www.kaufland.sk
Zdroj: Neuropea