Majstrovský plán
StoryEditor

Kinohity Majstrovský plán a 96 hodín kraľovali nedeľnému večeru

02.03.2015, 18:49
Celkovo najsledovanejším programom nedele sa stali Televízne noviny s vyše 800-tisíc divákmi vo veku nad 12 rokov.

Atraktívna filmová ponuka televízie Markíza si v nedeľu 1. marca 2015 podmanila divákov. Premiéra hviezdne obsadenej akčnej komédie Majstrovský plán sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejšou akvizíciou uplynulého týždňa.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol Majstrovský plán ako najsledovanejší nespravodajský program dňa rating 11,6 % a trhový podiel 30,8 %, pričom výrazne porazil konkurenčnú filmovú ponuku. Hviezdy ako Ben Stiller, Eddie Murphy či Matthew Broderick pritiahli k obrazovkám najmä mladých mužov 25-34, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 42,7 %.

Výraznou jednotkou na trhu bol v čase vysielania aj nasledujúci vynikajúci triler 96 hodín (rating 4,7 % / share 31,4 % v 12-54) s Liamom Neesonom v hlavnej úlohe.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v nedeľu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny (rating 14,5 % / share 38,5 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 812-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Strieborná priečka v rebríčku sledovanosti patrila relácii Športové noviny (rating 11,8 % / share 29,5 % v 12-54).

Nedeľný večer bol úspešný aj pre televíziu Doma, ktorá ponúkla obľúbenú reality šou Zámena manželiek (rating 2,7 % / share 6,6 % v 12-54).

Menším staniciam skupiny Markíza sa darilo tiež v sobotu 28. februára 2015. Na Doma zabodovala premiéra romantického filmu Rosamunde Pilcherová: Prameň mladosti (rating 2,3 % / share 6,2 % v 12-54), v televízii Dajto úspešne odštartoval nový akčný krimiseriál Čierny zoznam (rating 1,7 % / share 4,4 % a rating 2,1 % / share 5,8 % v 12-54). 

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 22:42