Jedz, modli sa a miluj
StoryEditor

Markíza s kinohitom Ochranca porazila spevácku súťaž konkurencie

05.05.2014, 13:13

Vynovená televízia Doma zabodovala so slovenskou premiérou romantického filmu Jedz, modli sa a miluj, ktorý sa stal jej najsledovanejším programom od začiatku roku 2014.

Atraktívna filmová ponuka zabezpečila v nedeľu 4. mája 2014 televíziám Markíza a Doma vynikajúce výsledky sledovanosti.

Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal akčný kinohit Ochranca (rating 11,9 % / share 30,0 % v 12-54) s Jasonom Stathamom v hlavnej úlohe, ktorý výrazne porazil konkurenčnú spevácku súťaž. Obzvlášť si ho vychutnali mladí muži 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel až 47,7 %.

Televízia Doma sa v nedeľu predstavila divákom v novom šate a v prime-time ponúkla slovenskú premiéru romantického filmu Jedz, modli sa a miluj s hollywoodskou megahviezdou Juliou Roberts v hlavnej úlohe. 

V čase vysielania filmu bola Doma v cieľovej skupine 12-54 trhovou trojkou, s ratingom 4,0 % išlo o jej najsledovanejší program od začiatku roku 2014 a trhový podiel 10,5 % bol v tomto roku v rámci prime-time druhý najvyšší. 

Vynovená Doma si tak v cieľovej skupine 12-54 hneď v prvý deň pripísala na konto najlepší tohtoročný trhový podiel v prime-time s hodnotou 7,5 %.

Divácky najúspešnejším spravodajským programom sa v nedeľu stali tradične Televízne noviny (rating 11,6 % / share 34,1 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 731-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej sa stali najsledovanejším programom dňa.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v nedeľu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,9 %) aj v prime-time (share 38,0 %).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 08:26