Medzi ďalších víťazov odborových kategórií patrí Lidl, dm drogerie markt, parfums.sk, DEICHMANN, EXIsport, sportsdirect.com, NAY elektrodom, nay.sk, bauMax, IKEA a alza.sk.
Víťaza v kategórii MasterCard Cena verejnosti 2014 vybrali zákazníci hlasovaním na internete a prostredníctvom SMS. Najviac hlasov získal Lidl Slovenská republika.
Víťazom v kategórii MasterCard Inovácia roka 2014 sa stala spoločnosť BEPON. Odborná porota ju ocenila za inovatívnu službu výmeny roztrhnutých pančúch za nové s názvom Očko.
Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých sortimentných kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti INCOMA GfK na vzorke 1 000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami bolo spontánne menovanie predajne („top of mind“), počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami (sortiment, kvalita, personál, služby, usporiadanie).
„O víťazstve jednotlivých obchodníkov rozhodli zákazníci, a je preto známkou kvality ich produktov a služieb. Tento rok mohli po prvýkrát zákazníci zvoliť v rámci niektorých odvetví aj víťaza kategórie e-shop MasterCard Obchodník roka 2014,“ hovorí Martina Kirchrathová, Commerce Development Director spoločnosti MasterCard Europe pre Slovensko a Českú republiku.
Absolútny víťaz
Absolútnym víťazom druhého ročníka ocenenia sa stala, rovnako ako v minulom roku, spoločnosť Martinus. Ľudia najviac oceňovali hlavne skladbu sortimentu spoločnosti aj ostatné parametre predajní. Reťazec vykazuje aj vysokú mieru lojality a dôvery zákazníkov. Na druhom mieste sa v kategórii Absolútny víťaz presadila dm drogerie markt a na treťom mieste sa umiestnil NAY elektrodom.