Z pôvodných ôsmych agentúr do finálového kola postúpila trojica z nich – PR Clinic, Supreme Communication a Kharisma. Agentúry následne prezentovali komplexné návrhy komunikačnej stratégie pre nasledujúce obdobie s konkrétnou prípadovou štúdiou. Víťazom výberového konania sa stala agentúra PR Clinic, čo znamená pokračovanie doterajšej spolupráce.
„Podobne ako je mBank stále mladou bankou a vyzývateľom trhu, snažili sme sa dať príležitosť najmä novším dynamickým agentúram. V prípade PR Clinic v konečnom dôsledku zavážili skúsenosti z finančného trhu, dobrá znalosť banky, a napriek tomu stále nové nápady. V priebehu necelého roka sa nám podarilo takpovediac reštartovať komunikáciu banky a verím, že aj stať sa dôveryhodným partnerom pre médiá, respektíve verejnosť. Dlhodobou úlohou je pozdvihnúť význam PR v celkovej komunikačnej stratégii pri aktuálnom raste banky na slovenskom trhu,“ uviedol Tomáš Palovský, PR manažér a hovorca, mBank.
„Skutočne máme veľkú radosť, že sa nám podarilo po trojročnej spolupráci obhájiť svoju pozíciu a môžeme naďalej pracovať pre mBank. V tejto banke sme našli partnera, ktorý nám umožňuje sústrediť sa na projekty zamerané prevažne na proaktívnu komunikáciu tém spájajúcich bankovníctvo s reálnymi životnými situáciami,“ dodalJuraj Danielis, managingdirector, PR Clinic.
Zdroj: mBank