StoryEditor

MediaCom bol úspešný na festivale v Cannes

24.07.2015, 10:55

Pre mediálnu agentúru MediaCom bol tento ročník Cannes Lions najúspešnejší v celej histórii. Získali 13 shortlistov a až štyroch levov pre klientov - Dell v Nemecku, Coca-Cola vo Veľkej Británii, BOSE vo Veľkej Británii a Shell Global. Počet

Palle Diederichsen, šéf kreatívneho oddelenia MediaComu - Beyond Advertising, EMEA, o obrovskom úspechu hovorí: "Získanie cien má pre nás ako agentúru obrovskú hodnotu, pretože je dôkazom kvality našej práce pre klientov, manažérov agentúry, ale aj našich zamestnancov a koniec koncov aj pre budúce talenty, ktoré by chceli pracovať pre nás. Všetky príklady svedčia o našej novej pozícii ako o agentúre kontent a connections. Pretože všetky víťazné canneské práce integrujú obsah a chytré prepojené plánovanie."

 

Názov práce: Revenge of the (IT) Nerds

Ocenenie: Silver Lion v kategórii Business Products & Services, Shortlist v kategórii Use of Digital Content

Agentúra: MediaCom Germany

Klient: Dell

 

Názov práve: The World's First Fully Personalised TV Campaign

Ocenenie: Silver Lion v kategórii Use of Screens

Agentúra: MediaCom UK

Klient: Coke

 

Názov práve: Listen for Yourself

Ocenenie: Bronze Lion v kategórii Other Consumer Products

Agentúra: MediaCom EMEA

Klient: BOSE

 

Názov práve: Power of Sport

Ocenenie: Bronze Lion v kategórii Corporate Image and Communication

Agentúra: MediaCom International

Klient: Shell

 

Názov práve: The Modern Art of Coffee

Ocenenie: Shortlist v kategórii Consumer Products

Agentúra: MediaCom Denmark

Klient: Nescafé DolceGusto

 

Názov práve: Sony Mobile Z3

Ocenenie: Shortlist v kategórii Other Consumer Products

Agentúra: MediaCom MENA

Klient: Sony

 

Názov práve: Ready, Set, Gooolf!

Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Social Platforms

Agentúra: MediaCom USA

Klient: VW

 

Názov práve: Tap To Beat Cancer

Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Screens

Agentúra: MediaCom UK

Klient: Cancer Research UK

 

Názov práve: What Women Want…

Ocenenie: Shortlist v kategórii Fast Moving Consumer Goods (FMCG)

Agentúra: MediaCom India

Klient: Gillette

 

Názov práve: Changing the Face of the British Army

Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Print

Agentúra: MediaCom UK

Klient: TA

 

Názov práve: Sport Conditions Zone

Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Events & Stunts

Agentúra: MediaCom UK

Klient: Lucozade

Zdroj: MediaCom

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 20:25