Pre mediálnu agentúru MediaCom bol tento ročník Cannes Lions najúspešnejší v celej histórii. Získali 13 shortlistov a až štyroch levov pre klientov - Dell v Nemecku, Coca-Cola vo Veľkej Británii, BOSE vo Veľkej Británii a Shell Global. Počet
Palle Diederichsen, šéf kreatívneho oddelenia MediaComu - Beyond Advertising, EMEA, o obrovskom úspechu hovorí: "Získanie cien má pre nás ako agentúru obrovskú hodnotu, pretože je dôkazom kvality našej práce pre klientov, manažérov agentúry, ale aj našich zamestnancov a koniec koncov aj pre budúce talenty, ktoré by chceli pracovať pre nás. Všetky príklady svedčia o našej novej pozícii ako o agentúre kontent a connections. Pretože všetky víťazné canneské práce integrujú obsah a chytré prepojené plánovanie."
Názov práce: Revenge of the (IT) Nerds
Ocenenie: Silver Lion v kategórii Business Products & Services, Shortlist v kategórii Use of Digital Content
Agentúra: MediaCom Germany
Klient: Dell
Názov práve: The World's First Fully Personalised TV Campaign
Ocenenie: Silver Lion v kategórii Use of Screens
Agentúra: MediaCom UK
Klient: Coke
Názov práve: Listen for Yourself
Ocenenie: Bronze Lion v kategórii Other Consumer Products
Agentúra: MediaCom EMEA
Klient: BOSE
Názov práve: Power of Sport
Ocenenie: Bronze Lion v kategórii Corporate Image and Communication
Agentúra: MediaCom International
Klient: Shell
Názov práve: The Modern Art of Coffee
Ocenenie: Shortlist v kategórii Consumer Products
Agentúra: MediaCom Denmark
Klient: Nescafé DolceGusto
Názov práve: Sony Mobile Z3
Ocenenie: Shortlist v kategórii Other Consumer Products
Agentúra: MediaCom MENA
Klient: Sony
Názov práve: Ready, Set, Gooolf!
Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Social Platforms
Agentúra: MediaCom USA
Klient: VW
Názov práve: Tap To Beat Cancer
Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Screens
Agentúra: MediaCom UK
Klient: Cancer Research UK
Názov práve: What Women Want…
Ocenenie: Shortlist v kategórii Fast Moving Consumer Goods (FMCG)
Agentúra: MediaCom India
Klient: Gillette
Názov práve: Changing the Face of the British Army
Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Print
Agentúra: MediaCom UK
Klient: TA
Názov práve: Sport Conditions Zone
Ocenenie: Shortlist v kategórii Use of Events & Stunts
Agentúra: MediaCom UK
Klient: Lucozade
Zdroj: MediaCom