StoryEditor

Mesačník Zdravie vyšiel v redizajne

22.06.2016, 14:28

Najčítanejší mesačník na Slovensku (podľa MML MEDIAN) Zdravie prechádza od júlového čísla, ktoré sa do predaja dostalo dnes, výraznými zmenami. Časopis vychádza už 72 rokov a menil svoj dizajn už viackrát, vždy podľa doby, no nikdy nie tak komplexne a profesionálne ako teraz. Za vynoveným Zdravím stojí rukopis Martina Mistríka zo štúdia ZELENÁ LÚKA, držiteľa Ceny za komunikačný dizajn v súťaži Národná cena za dizajn 2016.

Podľa šéfredaktorky Veroniky Daničovej je Zdravie teraz ešte lepšie a naďalej plné užitočných informácií pre každého. „Keby som mala použiť slovník plastických chirurgov, tak sme príjemne omladli, ale nestratili pekné vrásky smiechu a múdrosti, ktoré k Zdraviu patria,“ povedala Daničová. Okrem grafickej zmeny prišlo tiež ku zmene papiera z lesklého na matný kvôli lepšej čitateľnosti aj na slnku.

Mesačník Zdravie je jedným z najúspešnejších titulov vydavateľstva a jeho nová vizáž mala vysokú prioritu. „Je to pre nás jeden z najstrategickejších redizajnov a tak sme k nemu aj pristupovali. Otestovali sme ho v prieskumoch, z ktorých sme pri finálnych úpravách redizajnu čerpali,“ povedal marketingový riaditeľ News and Media Holding, a.s. Jindřich Staněk. 

Redizajn rešpektoval pôvod titulu aj stabilnú čitateľskú základňu. Podarilo sa ho oživiť, usporiadať a dať mu zrozumiteľnú navigáciu po obsahovej stránke článkov. „Krásne na tak komplexnom redizajne časopisu bolo ponorenie sa hlboko do archívnych ročníkov, odkiaľ napríklad opäť na svetlo sveta vzišiel prvok pôvodného logotypu zo 60-tych rokov, slniečko. Verím, že nová grafika tak prispeje k ešte pozitívnejšiemu prístupu stálych, ale aj nových čitateľov,“ prezradil Mistrík.

Z charakteru titulu vzišiel aj claim Podčiarknuté odborníkmi. To sa premietlo do vizuálneho podčiarknutia nového logotypu a tento prvok sa osvedčil aj vo vnútornom layoute. Nový dizajn veľmi intuitívne naviguje čitateľa po hlavných článkoch, doplnkových plôškach, populárnych zdravých radách alebo stálych rubrikách, pričom si zachováva sviežosť.

Júlové redizajnované Zdravie vychádza za nezmenenú cenu 1,69 € so Zuzanou Šebovou na titulke a so súťažou o 10 zdravých wellness pobytov v Piešťanoch.

 

Zdroj: TS

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 11:53