StoryEditor

Najsledovanejšou je reklama Slovenskej sporiteľne

21.05.2015, 09:01
V prvom štvrťroku 2015 mala spomedzi bánk najsledovanejšiu reklamnú kampaň Slovenská sporiteľňa. V celkovom hodnotení, kde sa berú do úvahy aj iné parametre - správna identifikácia značky, správne pochopenie benefitov, ako aj celková atraktivita - mala najúspešnejšiu reklamnú kampaň Tatra banka.

„GfK už od roku 2006 pravidelne každý mesiac monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS. Vďaka tomuto kontinuálnemu prieskumu máme prehľad o reklamách, produktoch a pozícii značiek bánk na slovenskom trhu. Tieto jedinečné dáta sú k dispozícii každý mesiac ako voľnopredajná štúdia s týždenným reportingom, využívajúc moderný interkatívny online portál,“  hovorí Rastislav Kočan, Sector Leader Financial Services, GfK CZ&SK.

Komunikačná aktivita bánk sa v prvom štvrťroku oproti rovnakému sledovanému obdobiu minulého roka mierne znížila. Celkovo bolo nasadených 22 kampaní jednotlivých bánk, Prevládala hlavne komunikácia úverov, resp. pôžičiek.

K naúspešným reklamám patria viaceré reklamné kampane Slovenskej sporiteľne. Najsledovanejšou bola kampaň Slovenskej sporiteľne, ktorá bola zameraná na novoročné výpredaje so Štedrou kartou a predstavil sa v nej Peter Dvorský. Pamätalo si ju 83 percent populácie vo veku 18-55 rokov.

Celkovo najlepšie výsledky v hlavných meraných oblastiach, t.j.- spontánnej aj podporenej znalosti, identifikácii posolstva a schopnosti reklamy zaujať cieľovú skupinu mala kampaň Tatra banky. Aplikácia na výber peňazí z bankomatu komunikujúca výbery z bankomatu prostredníctvom smartfónu.
 

O prieskume

Všetky uvedené informácie pochádzajú z kvantitatívneho reprezentatívneho prieskumu - GfK ATS® - Advertising Tracking System. Prieskum sa robil online dopytovaním na populácii SR vo veku 18-55 rokov v prvom kvartále roku 2015.

 

Zdroj: GfK Slovakia

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 00:10