StoryEditor

Orange vďaka Core 4 ovládol slovenský Facebook

17.10.2014, 10:27
Ako zapojiť čo najviac fanúšikov na sociálnej sieti telekomunikačného operátora? Atraktivitou a napätím.

Najväčšia online agentúra CORE 4 spustila pre klienta Orange Slovensko na jeho Facebook profile súťaž Veľký zber jabĺk. Dômyselné spojenie atraktívnej výhry od spoločnosti Apple s hráčskym napätím zaznamenalo v prvých minútach enormnú aktivitu. Súťažiaci mali napísať do komentárov čo najviac slov, v ktorých sa nachádza znak Ó - symbol jablka a svoj aktuálny počet jabĺk si mohli pozrieť v štýlovej grafike na landingpage.

Súťaž sa krátko po spustení stala najúspešnejšou na slovenskom Facebooku v segmente telco operátorov. Počas dvoch týždňov pridali súťažiaci vyše 242 000 komentárov. Samotný príspevok nebol sponzorovaný, bol podporený inými kanálmi.

„Toto je naša odpoveď na neustále sa meniace podmienky na Facebooku a jeden zo spôsobov, ako zvýšiť interaktivitu fanúšikov inovatívnym spôsobom, dodal Andrej Csino, kreatívny riaditeľ online agentúry CORE 4.

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 02:11