StoryEditor

Pokec spustil marketingovú kampaň „Milióny nových príbehov“. Zbiera príbehy reálnych ľudí

26.05.2015, 16:29

Najväčší slovenský komunitný portál Pokec spustil ďalšiu marketingovú kampaň. Jej námetom sa opäť stali reálne príbehy ľudí z Pokecu. Cieľom kampane je prostredníctvom odkazov skutočných príbehov ľudí z Pokecu ukázať, ako samotný portál ovplyvnil životy Slovákov.

Komunikácia je podporená headlinom „Milióny nových príbehov.“ Rovnaké posolstvo prináša aj televízny spot, v ktorom Pokec predstavil ľudí vo viacerých situáciách – mladíka, ktorý si našiel bicie a kapelu vďaka Pokecu, príbeh dvoch mladých ľudí, ktorí spolu chodili von so psami, až sa do seba zaľúbili, ale TV spot ponúka aj story 4 kamarátok, ktoré sú z rôznych kútov Slovenska a na Pokeci si dohodujú výlety a stretávky. 

 „Pokec je viac než len portál, je to oslava príbehov a emócií, ktoré za 18 rokov ovplyvnili životy miliónov ľudí na celom Slovensku, v súčasnosti ho mesačne navštívi viac ako 956 000 ľudí, ktorí tu strávia v priemere denne okolo 40 minút svojho času. Denne si používatelia odošlú až 8 miliónov správ rýchlej pošty. Pokec je skutočný lovebrand,“ uvádza Ivana Špotáková, PR manažérka pre Azet.sk. 

Reklamná kampaň na Pokec.sk nadväzuje na kampaň z októbra 2014, v ktorej zároveň vyzvala používateľov na Pokec.sk, aby sa zapojili a napísali svoje príbehy, ktoré sa reálne na Pokeci odohrali. Obsahuje komplexný mediamix, ju možno vidieť v celoplošnej televízii, rádiách, kinách a v printe. Okrem toho beží aj masívna internetová podpora na vlastných weboch Azetu či už vo forme fireplace (brand webu), alebo ako video-reklama. Lokálny spot pripravila pre Pokec reklamná agentúra GLUUU TV, režírovali ho reálni ľudia – aktéri príbehov. Kreatívna idea reklamnej kampane vznikla inhouse v Azete.

Pokec.sk neustále technologicky, dizajnérsky aj vizuálne drží krok s dobou a jednou z hlavných hodnôt, na ktorých si zakladá, je bezpečnosť komunikácie. Okrem iného aj tento rok potvrdil Pokec.sk svoje popredné miesto a silu značky na slovenskom trhu. Slovenskí spotrebitelia a nezávislí uznávaní experti ho už po druhý rok ocenili titulom Slovak Superbrands Award. Ide o najuznávanejší, celosvetovo fungujúci program hodnotenia značiek, a to nielen odbornou porotou Slovak Superbrands, ale tiež slovenskými spotrebiteľmi.

Kampaň pobeží až do konca júla a príbehy z Pokecu môžu ľudia posielať aj ďalej: http://pokec.azet.sk/kampan

Zdroj: Azet.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 06:02