Búrlivé víno
StoryEditor

Skupina Markíza vstúpila do nového týždňa s excelentným výkonom

27.05.2014, 13:56

Najsledovanejšími programami dňa sa v pondelok stali Búrlivé víno a Televízne noviny, televízia Dajto bola v prime-time trojkou na trhu.

Televízne stanice skupiny Markíza majú za sebou mimoriadne úspešný vstup do nového týždňa. Markíza odvysielala najsledovanejšie pôvodné seriály a spravodajstvo, na Dajto excelovali futbal a Steven Seagal a diváci Doma si v čoraz hojnejšom počte vychutnávajú príbeh krásnej Fatmagül.

Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok 26. mája 2014 stal pôvodný rodinný seriál Búrlivé víno. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo rating 11,1 % a trhový podiel 32,3 %. Vychutnalo si ho 751-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Medzi spravodajskými reláciami sa najlepšie darilo Televíznym novinám (rating 9,7 % / share 37,9 % v 12-54) a nasledujúcim Športovým novinám (rating 8,8 % / share 31,1 % v 12-54).

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj posledná premiérová epizóda zo série Rodinné prípady (rating 7,4 % / share 26,3 % v 12-54) odvysielaná v tejto sezóne. V rebríčku sledovanosti predstihla aj denný seriál konkurencie. Príbeh s názvom Zaslepená zaujal najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 37,7 %.

Podvečerným obrazovkám kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú s ratingom 6,9 % a nadpriemerným trhovým podielom 34,2 % v cieľovej skupine 12-54. Drvivá väčšina divákov vstávala tradične v spoločnosti relácie Teleráno (premierný rating 2,5 % / priemerný share 47,1 % v 12-54), ktorá doslova prevalcovala konkurenčnú rannú šou.

V pondelok sa vynikajúco darilo aj televízii Dajto. Popoludňajší priamy prenos prípravného futbalového zápasu Rusko - Slovensko si nenechalo ujsť v priemere 11,1 % divákov v rámci cieľovej skupiny 12-54. V prime-time zas zabodoval akčný triler Ťažko ho zabiť (rating 2,6 % / share 7,9 % v 12-54) s hviezdou žánru Stevenom Seagalom, ktorý sa stal najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc.

Diváci televízie Doma si zamilovali romantický seriál Fatmagül, druhá časť z pravidelnej večernej dvojporcie dosiahla v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší trhový podiel 11,7 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,3 %) aj v prime-time (share 39,0 %). Televízia Dajto bola v prime-time trojkou na trhu s podielom 5,3 % (12-54).

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 18:54