Partia Slovákov vyvinula aplikácie pre reštauračné zariadenia a ich hostí. Jej výhodou je inovatívnosť, rýchlosť a personalizácia.
Systém resitnow, od roku 2014 vyvíjala menšia slovenská developerská firma Mloks, na čele s Adamom Bobrom a Michalom Kovarčíkom. Podnetom k začatiu vývoja bola požiadavka klienta vizualizovať jeho prevádzku na internetovej stránke. V počiatku mal fungovať pod CMS Wordpress, na ktorom klientovi bežala stránka. Počas vývoja zistili, že systém nemusí byť viazaný na konkrétne CMS a dnes môže byť použitý ako nezávislá a samostatne funkčná súčasť stránky. Zatiaľ čo v iných sférach podnikania sa online rezervácie tešia veľkému záujmu, gastronómia má mierne medzery, ktoré má potenciál vyplniť práve Resitnow.
Ako funguje resitnow?
Prvým krokom je zaregistrovanie sa do systému. Jednou z možností ako si vyskúšať systém je plne funkčná 30 dňová trial verzia, ktorá môže byť už použitá na stránke prevádzky. Ďalšou je 24 hodinová demo verzia kde si prevádzkari môžu vyskúšať v rámci virtuálnej reštaurácie funkcie systému. „V aktívnom variante sú všetky zmeny vykonané v Resitnow systéme automaticky prenesené na internetovú stránku podniku. Systém je tak nástrojom pre prevádzkovateľov a majiteľov reštaurácií ako aj pre obsluhu“, tvrdí Adam Bobro.
Každý majiteľ, manažér, administrátor má možnosť upraviť aj ďalšie nastavenia podľa potreby. Je možné nastaviť si čas, počas ktorého zákazníci môžu rezervovať stoly. V systéme je možné použiť podľa potreby aj správy a obmedzenia, pokiaľ je časť využitá na špeciálnu akciu, alebo prebieha rekonštrukcia a pod.
„V prípade, že dôjde k zmene v rozložení stolov v podniku, či sa už počas letnej sezóny zvýšia kapacity vďaka terase, je možné tieto zmeny vykonať jednoduchým spôsobom pridaním, resp. premiestnením jednotlivých objektov“, vymenováva výhody systému jeho spolutvorca, Michal Kovarčík.
Vizualizácia
„Nielen podľa nášho názoru, je pre každú reštauráciu, alebo inú gastronomickú jednotku dôležitá propagácia. Vizuálna stránka propagácie je dôležitá hlavne pri komunikácii so zákazníkom. Vzhľadom na to, že je v dnešnej dobe častým prostredím propagácie a komunikácie internet je aj vzhľad internetových stránok dôležitý“, poukazuje na situáciu (nielen) slovenských podnikov Adam Bobro.
Práve vizualizácia prevádzky, sa stáva zaujímavým bonusom. Reštaurácia si vďaka pár klikom myškou dokáže zrealizovať podobu svojej prevádzky a ponúknuť tak stoly klientom.
Nie je nutné prispôsobovať internetovú stránku rezervačnému systému ale naopak prispôsobiť rezervačný systém k vzhľadu stránky.
„Pýtajme sa teda, čo zapôsobí na prvý pohľad zákazníka viac? Bude to pútavo pripravená vizualizácia podniku, kde si môže zákazník vybrať presne miesto, ktoré sa mu páči či vyhovuje z iného dôvodu? Alebo častokrát fádny formulár, kde si vyberie deň, hodinu a počet ľudí? Myslím, že odpoveď sa priam ponúka“, dodáva Bobro.
Rezervácie
Jednou z výhod používania systému zo strany zákazníka, je možnosť vybrať si miesto podľa svojho želania. Pri komunikácii so zákazníkom môže dochádzať k tomu, že blokuje obsluhu zdĺhavým rozhovorom po telefóne. To sa pri použití resitnow nemôže stať, klient si vyberie sám na stránke a obsluha mu jeho rezerváciu potvrdí jednoduchým úkonom. Systém je ponúkaný ako služba, majitelia nemusia investovať prostriedky do vývoja svojho vlastného riešenia.
„Prínos pre obsluhu vidíme v evidencii rezervácií a využitím možnosti komunikácie prostredníctvom internetu. Obsluha môže v krátkosti odpovedať na požiadavku od zákazníka prostredníctvom prednastavených editovateľných formulárov, no nezabudli sme ani na možnosť pripísať individuálny odkaz či poznámku“, poukazuje na výhody systému z pohľadu prevádzky, Michal Kovarčík.
Resitnow je navyše pripravený aj pre prípad, kedy bude potrebné komunikovať vo viacerých jazykoch. Okrem samotného prekladu klientskej časti, je možné napríklad si nastaviť jazyk odpovede pre každý prípad individuálne.
Budúcnosť
V najbližšej budúcnosti plánujú developeri z Mloks pracovať na aplikáciách pre mobilné zariadenia, ktoré by boli určené vyslovene pre obsluhu. Zároveň, reštauráciám, ktoré pozabudnú pri tvorbe konceptu na budget pre stránku, budú vedieť pomôcť prezentačnou stránkou s profilom.
Rezervačný systém resitnow bude upravený aj pre použitie v iných odvetviach a potreby biznis klientov.
Pre viac informácii prosím navštívte stránku: http://www.resitnow.com/