StoryEditor

SND získalo prestížne ocenenie Superbrands

26.08.2014, 14:30

Prestíž Slovenského národného divadla potvrdil celosvetovo uznávaný program hodnotenia značiek Superbrands, v rámci ktorého Odborná porota Slovak Superbrands a slovenskí spotrebitelia ocenili značku SND cenou Honorary Superbrands 2014. Naša prvá scéna sa tak zaradila medzi najlepšie značky na slovenskom trhu.

„Spolu s mojím tímom sme radi, že naša snaha vytvárať Slovenskému národnému divadlu pozitívny a dôveryhodný dojem vo verejnosti sa pretavuje aj do prestížneho ocenenia Superbrands 2014, ktoré je výsledkom kvality umeleckej produkcie a inovatívnych foriem marketingovej komunikácie,“ uviedol generálny riaditeľ SND Marián Chudovský. 

Slovenské národné divadlo popri rastúcej návštevnosti počas dvoch uplynulých sezón zaznamenáva aj pozitívne ohlasy na viaceré činnosti – obnovenie tradície podujatí pre divákov (Deň otvorených dverí, Medzinárodný deň detí, Noc divadiel), návrat k usporadúvaniu vlastného divadelného festivalu (Eurokontext.sk), zmena trendu komunikácie s verejnosťou aj prostredníctvom nových médií či kreatívnejší prístup k spracovaniu kampaní na nové inscenácie i sprievodné aktivity, na ktorých tvorbe sa podieľali aj uznávaní výtvarníci a fotografi.

Zdroj: SND

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 13:42