StoryEditor

Vynikajúci štart šiestej série reality šou Farma

28.08.2015, 14:13

Úvodná epizóda šiestej série sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a výrazne porazila farmársku zoznamku konkurencie.

Reality šou Farma sa s vynikajúcim úspechom vrátila na obrazovky televízie Markíza. Úvodná epizóda šiestej série s podtitulom "Začíname" sa vo štvrtok 27. augusta 2015 stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine sa šiesta Farma uviedla s ratingom 7,8 % a trhovým podielom 29,2 %, pričom doslova prevalcovala konkurenčnú farmársku zoznamku.

Na tucet nových súťažiacich, ktorí budú celú jeseň bojovať o atraktívnu výhru v hodnote 50-tisíc eur, boli obzvlášť zvedavé mladé ženy 15-24, v čase vysielania Farmy zabezpečili Markíze trhový podiel až 52,8 %.

Výborne sa darilo aj predchádzajúcemu rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 7,7 % / share 23,5 % v 12-54), ktorý si napriek silnej futbalovej konkurencii udržal status jednoznačného trhového lídra. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa stal s 539-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejším programom dňa. Osudy hrdinov vinárskej ságy taktiež v najväčšej miere oslovili mladé ženy 15-24 (share 34,3 %).

Celkovo najsledovanejším programom štvrtka bola v cieľovej skupine 12-54 relácia Športové noviny s ratingom 7,9 % a trhovým podielom 28,4 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,0 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 32,2 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 14:56