Slovenská republika – November 18, 2015 – Ľudia z Českej republiky mali možnosť zahrať si v krátkom epickom filme Black Knight Decoded, ktorý zachytáva bohatý výpravný príbeh o ľuďoch veriacich v skutočnú vec, akou je satelit Black Knight. Na filme sa podieľali svetoznámi umelci ako David Oyelowo – kandidát na Zlatý glóbus, Freida Pinto – víťazka ceny SAG, Jabbar Raisani – režisér ocenený Emmy, najpredávanejší autor James Frey alebo Usher – ocenený Grammy. Celá rada tvorivých talentov sa spojila, aby v spolupráci s Pepsi a Levity Entertainment Group (LEG) vytvorila akciou nabité dobrodružstvo. Film je natočený vďaka systému UrtheCast, čo je video systém s ultra vysokým rozlíšením, ktorý je umiestnený na Medzinárodnej vesmírnej stanici. Vo filme tiež zaznie originálny track „Miracles“ od svetoznámeho speváka Ushera. Okrem hviezdneho obsadenia sa vo filme objavia i ľudia z 11 zemí, ktorí sa zišli pre túto ojedinelú príležitosť v rámci Pepsi Challange – ikonického globálneho programu z roku 2015, ktorý vyzýval ľudí z celého sveta, aby žili život naplno a aby každý okamih vo svojom živote – malý alebo veľký – premenili na naozaj nezabudnuteľný.
Black Knight Decoded je dostupný na https://www.youtube.com/watch?v=eP4vZpvXL7g
Black Knight Decoded rozpráva silný príbeh o otcovi (Oyelowo), jeho dcére (Layla Crawford) a priateľke (Pinto) na ich ceste k dekódovaniu rádiových signálov vysielaných zo satelitu Black Knight. Aby stihli svoju misiu predtým, než vláda zistí ich úmysly, musia sa spoľahnúť na podporu komunít z celého sveta, ktoré sa spoja a budú zdieľať posolstvo nádeje, jednoty a mieru.
Týmto globálnym komunitám vdýchli život ľudia, ktorí boli vyzvaní k účasti na tejto vskutku jedinečnej udalosti v rámci Pepsi Challenge. Vznik unikátneho filmu tak zakončuje globálny program roku 2015. Po celý rok boli Pepsi výzvy zdieľané na sociálnych sieťach, webových stránkach PepsiChallenge.com, Pepsi.cz a prostredníctvom globálnych i lokálnych ambasádorov. Ľudia vo viac než 100 krajinách sa podieľali na programe Pepsi Challenge a hashtag #PepsiChallenge priniesol viac než 1.200.000 označení a získal viac ako 1,4 miliardy zásahov po celom svete.
Tisícky ľudí z Austrálie, Číny, Českej republiky, Indie, Mexika, Poľska, Rumunska, Spojených arabských emirátov, Spojených štátov amerických a Vietnamu boli vyzvaných k vytvoreniu inštalácií v nadživotných veľkostiach, ktoré boli nasnímané kamerami na zemi a kamerami UrtheCast s umiestnením na Medzinárodnej vesmírnej stanici a ktoré sa vo filme objavia.
Stovky návštevníkov ostravského festivalu Beats For Love spolu zostavilo obrovské srdce s rozmermi 3 532 m², ktoré bolo vytvorené z veľkého množstva balónikov napustených héliom. Každý účastník festivalu si k jednému z 28 tisíc balónikov mohol pripojiť kartičku so svojim prianím a celé srdce sa nakoniec vznieslo do vesmíru. Obrazec s veľkosťou 7 850 m² tak vytvoril krásny estetický zážitok, ktorý bol zachytený za pomoci dronov, kamier zo zeme a predovšetkým kamerami UrtheCast, ktoré sú umiestené na Medzinárodnej vesmírnej stanici.
„Aj napriek tomu, že šlo o časový úsek mimo hlavného festivalového programu, ľudia sa do projektu ochotne zapojili a mali záujem si svoj odkaz alebo prianie do vesmíru poslať. V deň natáčania bolo skutočne veľmi horúco, a tak prišli vhod aj perfektne vychladené plechovky Pepsi, ktoré účastníkov skvelo osviežili. O hudobnú kulisu sa postaral DJ Lowa, ktorému rovnako ako aj organizátorom celého festivalu Beats For Love, veľmi ďakujeme. V čase natáčania sme boli prepojení s niekoľkými profesionálnymi tímami, aby sme mali presné informácie, kedy bude družica prelietať nad našou lokalitou. K dodatočným záberom boli použité aj veľké drony riadené pozemným tímom kameramanov“, dodala Zuzana Spurná, brand manažérka Pepsi pre ČR a SR.