Redizajn, smerujúci ku kráse
„Redizajnom celého radu produktov tradičné sirupy Zlatá studňa sme sledovali zlepšenie identifikácie príchutí a taktiež výrazné zatraktívnenie produktov ako takých. Tradičné sirupy sme tak preobliekli do vizuálne príťažlivejšieho obalu, hodného ich kvality.“ Hovorí Vladimír Krescanko, Senior brand manager.
Zatraktívnenie portfólia príchutí
Tradičné sirupy sú dostupné v širokej škále príchutí: čučoriedka, pomaranč, malina, lesná zmes, ananás, rumový čaj, multivitamín a lesná jahoda. Novinkou medzi príchuťami je voňavý a osviežujúci citrón. Došlo tak k doplneniu klasickej a najmä spotrebiteľsky veľmi obľúbenej príchute do portfólia.
Image hodný kvality
Zloženie sirupov a ich vyvážená chuť sú už niekoľko rokov štandardne vysokej kvality, čo preukazuje aj fakt, že tradičné sirupy Zlatá studňa sú najpredávanejšími sirupmi na našom trhu. Na nové fľaše bol pridaný štruktúrovaný povrch- emboss- v podobe kvapiek a mrazenia. „Kvapky boli na sirup doplnené pre zvýraznenie hustoty sirupu, mrazenie zas dodáva fľaši elegantný vzhľad. Fľaša je vďaka štruktúrovanému povrchu pevnejšia a umožňuje jednoduchšiu manupuláciu i samotné nalievanie.“ Dodáva Vladimír Krescanko.
Redizajn sa týka všetkých príchutí tradičných sirupov Zlatá studňa v objeme 0,7l.
Zdroj: Divino