Podiel na trhu zľavových portálov podľa dosiahnutých obratov v druhom kvartáli 2014
StoryEditor

Zľavové portály v tomto roku predali už viac ako milión kupónov

22.07.2014, 11:04

Čoraz častejšie nakupujeme cez zľavové portály aj dovolenky

Slováci majú zľavové portály čoraz radšej. Dokazuje to aj ich 12% medziročný nárast obratov, ktorý za 2. kvartál presiahol 11 miliónov eur. Zľavové portály tak podľa štatistík najväčšieho agregátora zľavových portálov zlavy.sme.sk od začiatku tohto roka predali približne 1,2 milióna kupónov a každý deň tento počet ďalej zvyšujú o niekoľko tisíc. (Poznámka: Jeden predaj môže obsahovať aj viac kupónov.)

Podiel na trhu zľavových portálov podľa dosiahnutých obratov v druhom kvartáli 2014:

Podiel na trhu zľavových portálov podľa dosiahnutých obratov v druhom kvartáli 2014

Zdroj: zlavy.sme.sk, dealstream.sk

Najväčšej popularite sa stále tešia zlacnené pobyty na Slovensku, poznávacie pobyty v Prahe, Paríži či v iných európskych metropolách, ktoré sa neraz dajú kúpiť aj za pár desiatok eur. Slováci sa naučili cez zľavové portály výhodne nakupovať aj letné dovolenky. Medzi najpredávanejšie práve v tomto období patria pobyty v destináciách v Chorvátsku či Taliansku, pričom rekordné predaje zaznamenávajú aj wellness pobyty v susednom Maďarsku. Tisíckami predaných kupónov sa naďalej môžu chváliť domáce aquaparky, hlavne zvýhodnené vstupy do Tatralandie a Aquaparku Senec.

Vďaka zľavovým portálom si čoraz viac Slovákov môže dopriať letnú dovolenku pri mori bez prievanu v peňaženke a cestovné kancelárie (CK) ľahko dopredajú posledné voľné miesta. Práve preto sa každoročne zvyšuje počet CK, ktoré sa rozhodnú využiť služby zľavových portálov. Z tohto dôvodu sa zlavy.sme.sk rozhodli preveriť si CK a ich plnenie povinností s cieľom zvýšiť kvalitu ponúkaných služieb.

Spomedzi tridsiatich CK, ktoré aktuálne svoje ponuky na zlavy.sme.sk predávajú, sa našla jedna, ktorá porušila zákon a nemala uzatvorené povinné poistenie proti úpadku. Táto cestovná kancelária bola okamžite z predaja stiahnutá.

Ako si správne vybrať zľavový portál či konkrétnu ponuku?

„V prvom rade zákazníkom odporúčam, zistiť si základné informácie o zľavovom portáli. Napríklad spýtať sa vo svojom okolí na skúsenosti, prečítať si pár blogov či príspevky v ich profiloch na sociálnych sieťach. Pomôcť môže aj agregátor, napríklad zlavy.sme.sk svojich partnerov preverujú, takže svojim zákazníkom môžu pomôcť pri výbere. Stačí napísať na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..“, uviedla projektová manažérka zlavy.sme.sk Daniela Holá .

Zlavy.sme.sk je najväčším slovenským zľavovým agregátorom už od roku 2011. Aktuálne zobrazuje ponuky z 30 zľavových portálov, medzi ktorými nechýba Zľavomat.sk, ZľavaDňa.sk, ZaMenej.sk a mnohé ďalšie. Patrí do silnej skupiny webov SME a ako prvý agregátor získal za svoju činnosť prestížne ocenenie Slovak Superbrands 2014. Doteraz sprostredkoval viac ako 500 000 nákupov a tento počet každý deň zvyšuje. 

 

Zdroj: Petit Press

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 15:13